صابون

بهترین صابون زیتون از چشمه

 

صابون زیتون چشمه برطرف کننده لک های صورت است این صابون یک پیشنهاد عالی برای عزیزانی است که با روش های شیمیایی نتوانسته اند لک های صورت خود را بر طرف کنند. جالب است بدانید این صابون با خواصی که دارد چین و چروک پوست صورت و گردن را صاف میکند و به حفظ جوانی و استحکام بخشی پوست تاثیر زیادی میگذارد. از دیگر مزایای این صابون میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. ضد آکنه و ضد جوش
  2. بستن  منافذ پوستی ناشی از ترشح چربی
  3. انتی اکسیدان قوی
  4. ضد پیری و کاهش چین و چروک

 

روش مصرف صابون زیتون چشمه

 

اگر صورتتان آرایش دارد آن ها را پاک کنید، و از صابون زیتون برای شستن صورت استفاده نمایید.اجازه دهید کف صابون 5 دقیقه روی صورتتان باقی بماند و بعد با آب سرد بشویید.این صابون علاوه بر داشتن روغن زیتون ، مواد عالی دیگری دارد که باعث لایه برداری، روشن کنندگی و پاکسازی پوست هم می شود.از این صابون شب‌ها و حداقل 4 مرتبه در هفته استفاده کنید حتما برای نتیجه گیری بهتر، کرم ضدآفتاب و مرطوب کننده هم استفاده کنید.

در ادامه همراه سایت چشمه باشید تا با دیگر خواص این صابون فوق العاده آشنا شوید.

 

قیمت صابون زیتون چشمه

 

شما میتوانید با خیالی آسوده از بابت کیفیت و مرغوبیت کالا، بهترین صابون موجود در ایران را از فروشگاه چشمه تهیه نمایید. همچنین درصورتی که نیازمند به اطلاعات بیشتری در رابطه با این محصول می باشید، می توانید با کارشناسان ما از طریق فرم تماس با ما، یا شماره 09925150457 تماس حاصل فرمایید. لازم به ذکر است در صورتی که به هر دلیلی از کیفیت و مرغوبیت محصول خریداری شده ناراضی باشید، بدون کم و کاست وجه پرداختی شما به حسابی شما واریز خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.