صابون

بهترین صابون خاک رس چشمه

 

صابون خاک رس خاصیت‌های بسیار مفیدی برای مراقبت از پوست دارد و می‌تواند در درمان لک‌های صورت مفید باشد. برخی از خواص خاک رس برای لک صورت عبارتند از:٫

خاصیت ضد التهابی: خاک رس می‌تواند به عنوان یک ضد التهاب طبیعی برای پوست عمل کند و به کاهش التهابات و التیام لک‌های صورت کمک کند.

جلوگیری از ظهور لک‌های جدید: به علت خاصیت جذبی که دارد، می‌تواند از ایجاد لک‌های جدید جلوگیری کند و رنگ پوست را تعادل بخشد.

 

روش مصرف صابون خاک رس چشمه

ابتدا صورت خود را با آب ولرم بشوئید ، کف صابون را یک الی یک و نیم دقیقه روی صورت بگذارید ، سپس با آب سرد بشوئید. برای گرفتن نتیجه دلخواه فراموش نکنید تا پایان دوره این صابون را مصرف کنید برای گرفتن مشاوره تخصصی رایگان میتوانید با مشاورین توانمند مجموعه چشمه با شماره 09925150457 تماس بگیرید.

 

 

قیمت صابون خاک رس چشمه

 

شما میتوانید با خیالی آسوده از بابت کیفیت و مرغوبیت کالا، بهترین صابون موجود در ایران را از فروشگاه چشمه تهیه نمایید. همچنین درصورتی که نیازمند به اطلاعات بیشتری در رابطه با این محصول می باشید، می توانید با کارشناسان ما از طریق فرم تماس با ما، یا شماره 09925150457 تماس حاصل فرمایید. لازم به ذکر است در صورتی که به هر دلیلی از کیفیت و مرغوبیت محصول خریداری شده ناراضی باشید، بدون کم و کاست وجه پرداختی شما به حسابی شما واریز خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.