صابون

ویژگی صابون شیر الاغ مجموعه چشمه

 

صابون شیر الاغ در کوچک کردن منافذ پوست تاثیر بسزایی دارد. افراد دارای منافذ باز اگر به صورت مرتب از این محصول استفاده نمایند با گذشت زمان متوجه کوچک شدن حفره‌های پوست خود خواهند شد.با استفاده از صابون شیر الاغ جوش‌ها و لکه‌های قرمز کم رنگ‌تر، واکنش‌های آلرژیکی کاهش و زخم‌ها نیز راحت‌تر درمان می‌شوند.به منظور التیام پوست‌های آفتاب سوخته و یا تیره شده با نور خورشید استفاده از صابون شیر الاغ پیشنهاد بسیار مناسبی است.

 

توزیع صابون شیر الاغ مجموعه چشمه

 

مجموعه چشمه یکی از برندهای معتبر محصولات ارگانیک استان قم هست این مجموعه در کمترین زمان ممکن محصول شما را در هر کجای ایران که باشید به دست شما میرساند.این مجموعه با سابقه موفق در تولید ،عرضه و توزیع محصولات ارگانیک این امکان را به شما می دهد که کالاهایی که در فروشگاه اینترنتی چشمه عرضه میشود کاملا ارگانیک و تایید شده و متناسب با طب سنتی است. و شما با خیال راحت میتوانید محصول خود را سفارش دهید.

 

موارد مصرف صابون شیر الاغ مجموعه چشمه

 

کسانی که پوست خشک دارند هنگام استفاده از صابون شیر الاغ باید دقت کنندکه به صورت یک روز در میان از آن استفاده نمایند. این افراد شب ها باید با این صابون صورت خود را بشویندو در ادامه از تونرها و آب رسان های مناسب با پوست خود استفاده کنند چون این صابون پوست را سفت و خشک می کند توصیه نمی شود هر روز از آن استفاده گردد. برای گرفتن نتیجه بهتر به طور مستمر از این صابون استفاده کنید.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.