اکالیپتوس, عسل

معرفی عسل اکالیپتوس چشمه

 

اکالیپتوس گیاهی بومی کشور استرالیا است این گیاه مقاومت خوبی نسبت به اب و هوای ساحلی دارد. از اکالیپتوس علاوه بر تهیه محصولات ارگانیک  در صنعت کا غذ و روغن درمانی  مورد استفاده قرار میگیرد.عسل اکالیپتوس یکی از فراورده های  زنبور عسل است که علاوه بر طعم و مزه عالی تاثیر زیادی برای حفظ سلامتی بدن دارد.

 

خواص  عسل اکاالیپتوس چشمه

 

اکالیپتوس گیاه موثر برای درمان سرماخوردگی  است .عسل اکالیپتوس یک ماده غذایی مفید برای بهبود گلو درد و سرما خوردگی است .عسل اکالیپتوس باعث تقویت سیتم ایمنی بدن میشود و بدن را در برابر انواع  بیماری ها مقاوم میکند .عسل اکالیپتوس دارای انواع ویتامین های سی ،پتاسیم ،مس ،اهن ،کلسیم  وهمچنین امینو اسید ها  است که باعث شده این محصول یکی از پرفروش ترین محصولات سایت چشمه باشد . از دیگر خواص این محصول میتوان به موارد زیر اشاره کرد

  • رفع عفونت‌های زنان
  • تسکین درد مفاصل
  • خاصیت ضد عفونی کننده برای مجاری تنفسی
  • کاهش تب

خرید عسل اکالیپتوس چشمه

 

عسل اکالیپتوس یکی از بهترین محصولات مجموعه چشمه میباشد که به دلیل خواص فراوانی که دارد بسیار پرطرفدار است .مجوعه چشمه دارای سابقه  چندین ساله فروش محصولات ارگانیک به صورت مستقیم و بدون هیج واسطه ای به شما عزیزان می باشد. برای تهیه عسل  اکالیپتوس با شماره 09925150457 تماس بگیرید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.