صابون

معرفی صابون دارچین در چشمه

 

صابون دارچین یکی دیگر از محصولات پرفروش مجموعه چشمه می باشد.این صابون دارای عصاره دارچین میباشد . عصاره دارچین تقویت کننده مغزو قلب و کبدو رفع کننده حالت تهوع و افزایش حافظه و برطرف کننده سرفه های خشک و سردی مغز میباشد.دارچین برای گرفتگی عضلات و پیشگیری از سرطان روده مفید است. امروزه از این گیاه  مفید در تولید محصولات زیبایی استفاده میشود.

 

خواص صابون دارچین چشمه

 

این صابون آکنه، جوش، و لکه‌ها را درمان می‌کند. ترکیبات این صابون به حذف سلولهای مرده و پاکسازی پوست کمک میکند و درخشش و نرمی را به پوست شما میدهد. این صابون میتواند رنگ پوست شما را روشن تر کند. دارچین به دلیل ترکیبات انتی اکسیدانی که دارد زبری و خشکی پوست را از بین برده و ظراوت و شادابی را به پوست شما هدیه میکند.

 

نحوه مصرف صابون دارچین چشمه

 

اگر دارای پوست چرب هستید به صورت روزانه هر شب از این صابون استفاده کنید. حتما بعد از شستشو کرم مرطوب کننده به پوست خود بزنید تا از ایجاد خشکی شدید بر روی پوست جلوگیری نمایید.در صورتی که دارای پوست مختلطی هستید بهتر است یک روز در میان از این صابون دست ساز دارچین استفاده کنید و حتما بعد از مصرف آبرسانی پوست را فراموش نکنید.داشتن یک روتین کامل، رژیم غذایی سالم، انجام ورزش و استفاده از صابون دارچین باعث زیبایی پوست شما خواهد شد. خرید صابون دارچین را حتما از فروشگاه های معتبر انجام دهید تا از اصل بودن محصول مطمئن باشید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.