صابون

فواید صابون زیتون در چشمه

 

صابون سنتی زیتون پاکسازی ملایم منافذ پوست شما را از آلودگی پاک کرده و تا رطوبت را به عمق پوست شما می برد و با خاصیت ضد باکتری و ضد قارچی به درمان آکنه و جوش های صورت و بدن می پردازد. برای نتیجه گیری بهتر این صابون را به صورت روزانه استفاده کنید. استفاده از صابون های سنتی که بدون مواد شیمیای است می تواند به پوست شما شادابی بیشتری بخشد و در بلند مدت به پوست شما آسیب نمی رسانند.

 

طریقه مصرف صابون زیتون چشمه

 

صابون زیتون  برای انواع پوست مناسب است. برای استفاده از آن باید صورت یا دست را با آب ولرم مرطوب نموده با استفاده از صابون زیتون یک کف ملایم بر روی سطح پوست ایجاد کرده، سپس کف را برای مدت 1 تا 2 دقیقه روی پوست بگذارید و 3 دقیقه روی آن باقی بماند و سپس با آب ولرم کاملاً بشویید. فراموش نکنید برای گرفتن نتیجه به طور مستمر از این صابون فوق العاده استفاده کنید.

 

خرید صابون زیتون چشمه

 

فروشگاه اینترنتی چشمه برای پاسخ به سوالات شما عزیزان، بستر شبکه اجتماعی (اینستاگرام و ایتا) و مجله اینترنتی چشمه رو را فراهم آورده، تا بتوانید نیازها و مشکلات آرایشی خود را رفع نمایید و با بهترین محصولات ارگانیک آشنا شوید. همچنین شما می توانید برای رفع مشکلات آرایشی خود با تیم پشتیبانی چشمه تماس بگیرید و سوالات خود را از این تیم بپرسید. همینطور در مجله اینترنتی چشمه می توانید به صورت رایگان از مقالات تخصصی و آموزشی در حوزه آرایش، زیبایی و سلامت بهره ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.