صابون

فواید صابون انار چشمه

 

صابون انار چشمه با کمک به کاهش علائم پیری پوست ناشی از آسیب و قرار گرفتن در معرض آفتاب، مانند چین و چروک و خطوط ریز، در برابر پیری زودرس محافظت می کند. صابون چشمه همچنین به جلوگیری از افزایش رنگدانه و لکه های پیری کمک می کند و با لایه برداری منظم به خلاص شدن از سلول های مرده پوست کمک می کند که این عمل تاثیر زیادی در کاهش علائم آکنه و پیری پوست می شود.

 

نحوه استفاده صابون انار چشمه

 

 با مصرف این صابون به صورت روزانه 2 بار در روز ( صبح و شب) که ابتدا باید پوست صورت خود را با آب ولرم شسته و تمیز کنید و سپس این صابون را به صورت کف به مدت زمان 1 تا 2 دقیقه اجازه دهید بماند و در نهایت پوست صورت خود را با آب ولرم شسته و تمیز کنید.با استفاده از صابون انار چشمه در طول دوره مصرف و به تدریج پوستی شاداب، شفاف، روشن و بدون هر گونه لک و جوش خواهید داشت.در روند تولید صابون انارچشمه از مواد پایه ای صابون استفاده شده و با استفاده از عصاره انار به صورت طبیعی و بدون مصرف ماده انواع افزودنی های غیر مجاز شیمیایی و قلیایی و مواد زائد، این صابون آماده استفاده شده است.

 

موارد مصرف صابون انار چشمه

 

یکی از بهترین مزایایی که استفاده از انار در محصولات شوینده پوست دارد، خاصیت جوان کنندگی آن است.انار داری مقادیر زیادی آنتی اکسیدان ها و ویتامین C است. همین مورد کمک می کند که کلاژن بیشتری در پوست تولید شود.کلاژن بیشتر موجب رفع چین و چروک و جوان سازی پوست می شود. در محصولاتی که با انار تهیه می شوند، این خواص باعث بهبود جوش و آکنه نیز می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.