صابون

فروش صابون کوهان شتر چشمه

 

مجموعه چشمه یکی از باسابقه ترین و موفق ترین مجموعه محصولات ارگانیک میباشد. . امروزه با توجه به کمبود وقت ، ترافیک و با توجه به تغییر شیوه ی زندگی صرفجویی در زمان و هزینه، راحتی و سرعت در خرید و البته اصالت کالا، خرید اینترنتی اهمیت زیادی پیدا کرده است.مجموعه چشمه با سابقه طولانی و کسب نماد اعتماد الکترونیک، رضایت شما از خرید، اصالت و کیفیت محصولات عرضه شده در این سایت را تضمین می کند، شما میتوانید محصول مورد نظر خود را با بهترین قیمت و شایسته ترین خدمات در محل مورد نظر خود دریافت کنید.

 

روش مصرف صابون کوهان شتر چشمه 

 

صابون کوهان شتر چشمه برای بیشتر انواع پوست مناسب است.روزانه دو الی سه بار کف حاصل از صابون را به صورت مالیده پس از یک دقیقه با آب ولرم شسته شود. و برای پوست بدن کف صابون پنج دقیقه برروی پوست بماند سپس شسته شود. برای پوستهای خشک بلافاصله کف صابون شسته شود. بعد از شستن کامل صورت با آب ولرم در آخر از آب سرد استفاده شود تا منافذ باز شده صورت کامل بسته شود.

مزایا صابون کوهان شترچشمه

 

صابون کوهان شتر به دلیل دارا بودن چربی شیر شتر و روغن کوهان شتر یک محصول بینظیر برای پوست است. شیر شتر غنی از مواد معدنی و املاحی چون: ویتامین C، B2، Aو D ، پتاسیم، آهن، سدیم و… می باشد. شیر شتر غنی از آهن بوده و ۳ برابر دیگر شیرها ویتامین C دارد. روغن کوهان شتر نیز خاصیت تسکین، نرم کنندگی و شاداب کنندگی بالایی برای پوست دارد. صابون شیر شتر به دلیل دارا بودن سدیم خاصیت ضد میکروبی داشته و در صورت استفاده مداوم بهترین درمان برای آلرژی های پوستی می باشد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.