صابون

خواص صابون مورد چشمه

 

صابون برگ مورد چشمه برای مراقبت از مو موثر می باشد.برخی باکتری ها و قارچ ها در شرایطی مثل چربی بیش از حد سر رشد می کنند که رشد بی رویه آن ها باعث ایجاد شوره سر و ریزش مو می شود.برخی مواد شیمیایی و رنگ موها باعث آسیب زدن به پوست سر و در نتیجه التهاب و خارش در پوست سر می شوند.استفاده از شوینده هایی که در آن ها از عصاره برگ مورد باشد برای برطرف کردن تمامی مشکلاتی مثل ریزش مو ، خشکی و التهابات پوست سر و شوره سر بسیار موثر است.

 

خرید صابون مورد چشمه

 

فروشگاه‌ اینترنتی چشمه دارای جامع ترین و کامل ترین محصولات ارگانیک از جمله محصولات زیبایی و آرایشی و شیره و ادویه و عسل  و ..میباشد. فروشگاه اینترنتی چشمه به شما این تضمین را میدهد که محصولاتی که در این فروشگاه به شما عرضه می کند از بهترین و با کیفیت ترین محصولات طبیعی و ارگانیک  میباشد.شما همچنین میتوانید با عضویت در باشگاه مشتریان مجموعه چشمه از تخفیف ویژه خرید بهره مند شوید. این فروشگاه دای ضمانت برگشت محصول در صورت عدم رضایت است. برای ارتباط با مشاورین چشمه کافیست با شماره 09925150457 تماس بگیرید.

 

مزایا صابون مورد چشمه

 

گیاه مورد یکی از قدیمی‌ترین داروهای گیاهی برای انواع مشکلات پوست و مو بوده است. خواص ضدالتهابی و ضدعفونی کننده این گیاه از ایجاد قارچ و شوره جلوگیری کرده و پیاز مو را تقویت می‌کنند. این صابون مخصوص سر و بدن است. برای مقابله با جوش‌های سطحی نیز صابون مناسبی است و از خشکی پوست جلوگیری می‌کند. عصاره مورد موجود در این صابون به روشن‌کنندگی و کمرنگ کردن لکه‌های پوست کمک می‌کند.

  • مناسب برای شستشوی سر و بدن
  • ضد ریزش مو و شوره
  • تقویت کننده پیاز مو
  • مناسب برای استفاده روزانه پوست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.