صابون

ترکیبات صابون سفید اب چشمه

 

صابون سفیداب یا روشور نوعی لایه بردار طبیعی پوست بدن می باشد که بر پایه چربی حیوانی و اکسید روی (Zinc Oxide) تولید می گردد و از دیرباز در منابع طب سنتی کشورمان به عنوان لایه بردار و روشن کننده قوی پوست مطرح بوده است. این صابون تاثیر محسوسی در رفع جای جوش دارد و در پاکسازی و رفع تیرگی و خستگی پوست موثر است که نهایتاً موجب شادابی و لطافت پوست می گردد.

 

خواص صابون سفید اب از مجموعه چشمه

 

سفیدآب یکی از مشهور ترین روشهای لایه برداری پوست است که در بسیاری از مواد آرایشی استفاده میشود و باعث بهتر تمیز شدن و لطافت پوست می گردد.یکی دیگر از خواص سفیداب این است که این ماده باعث رفع جوش‌ها و لک‌های پوست می‌شود. سفیداب باعث ضدعفونی شدن پوست بدن هم می‌شود. بیشتر کسانی که بدنشان مرتب جوش می‌زند پوست بیش از حد چربی دارند از این صابون فوق العاده استفاده کنند.

 

سفارش صابون سفید اب از مجموعه چشمه

 

صابون سفید اب چشمه یکی از صابونهای قدیمی  وبا کیفیت است که خواص بسیاری برای پوست دارد این صابون بینظیر مناسب انواع پوست میباشد .مجموعه چشمه از با سابقه ترین مجموعه محصولات ارگانیک میباشد که با بهترین مواد محصولات را تولید و عرضه میکند این مجموعه در کمترین زمان ممکن محصول شما را در هر جای ایران که باشید به دست شما می رساند. برای اطلاع از نحوه سفارش و مشاوره رایگان با شماره09925150457 تماس بگیرید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.