صابون

بهترین صابون گوگرد ازچشمه

 

گوگرد یک ماده معدنی طبیعی است که در چشمه های آب گرم، خاک رس و خاکستر آتشفشانی یافت می شود و همچنین به عنوان یک ماده معدنی کمیاب در بدن انسان خواصی برای از بین بردن باکتری ها دارد که آن را برای پوست های مستعد آکنه ایده آل می کند. گوگرد باکتری‌ها را می‌کشد و منافذ را کاهش می‌دهد.در ادامه همراه سایت چشمه باشید تا با دیگر خواص این صابون فوق العاده آشنا شوید.

 

روش مصرف صابون گوکردچشمه

 

اگر صورتتان آرایش دارد آن ها را پاک کنید، و ازصابون گوگردبرای شستن صورت استفاده نمایید.اجازه دهید کف صابون 5 دقیقه روی صورتتان باقی بماند و بعد با آب سرد بشویید.این صابون علاوه بر داشتن گوگرد ، مواد عالی دیگری دارد که باعث لایه برداری، روشن کنندگی و پاکسازی پوست هم می شود.از این صابون شب‌ها و حداقل 4 مرتبه در هفته استفاده کنید حتما برای نتیجه گیری بهتر، کرم ضدآفتاب و مرطوب کننده هم استفاده کنید.

 

 

قیمت صابون گوگرد چشمه

 

پوست، همیشه بخشی از بدن ما بوده و نمادی از جوانی، سلامت و جذابیت است. اما گاهی اوقات به دلایل مختلفی، پوست ما ممکن است با مشکلاتی مثل جوش، خارش، شوره‌دار شدن، پوست نازک، خشک و … روبرو شود.  بسیاری از مردم برای درمان این مشکلات، از صابون دست ساز گیاهی استفاده می‌کنند. دلیل این مورد این است که صابون دست ساز گیاهی از مواد طبیعی ساخته شده و بدون اضافه کردن مواد شیمیایی مضر و ناصحیح، می‌توانند باعث بهبود پوست شوند.شما میتوانید با خیالی آسوده از بابت کیفیت و مرغوبیت کالا، بهترین صابون موجود در ایران را از فروشگاه چشمه تهیه نمایید. همچنین درصورتی که نیازمند به اطلاعات بیشتری در رابطه با این محصول می باشید، می توانید با کارشناسان ما از طریق فرم تماس با ما، یا شماره 09925150457 تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.