صابون

ویژگی صابون کوهان شتر در چشمه

 

صابون روغن کوهان شتر ، به دلیل دارا بودن مواد عالی و موثری چون روغن کوهان شتر، روغن کندش، روغن زیتون و… بهترین شوینده مو، صورت و بدن می باشد. مواد تشکیل دهنده آن باعث تقویت مو و ضد ریزش مو بوده و باعث تقویت پوست سر و بدن می گردد.تقویت مو و پوست سر، ضد شپش، ضد پیری و جوان کننده، ضد میکروب، شفاف کننده و نرم کننده پوست، آرام بخش پوست ملتهب و بر طرف کننده خارش های پوستی از جمله خواص این محصول است.

 

سفارش صابون کوهان شتر مجموعه چشمه

 

اگر می خواهید پوست شاداب  داشته باشید استفاده از صابون  کوهان شتر که حاصل تجربه های فراوان مجموعه چشمه در طی سال های متوالی است را به شما پیشنهاد میکنم. این محصول حاوی ترکیبات منحصر به فردی است که با حفظ رطوبت از پوست شما محافظت می کند. با خرید این صابون از داشتن پوستی شفاف و درخشان لذت ببرید و نرمی، لطافت و پاکیزگی را به پوست خود هدیه دهید. جهت خرید صابون کوهان شترچشمه می توانید به صورت انلاین سفارش خود را در سایت چشمه ثبت کنید.برای خرید به صورت عمده با شماره 09925150457 تماس بگیرید.

 

موارد مصرف صابون  کوهان شتر مجموعه چشمه

 

یکی از موارد پر مصرف این صابون برای کسانی است که پف زیر چشم دارند.این صابون به دلیل داشتن ترکیبات عالی پف زیر چشم  را کاهش می دهدباید شب ها قبل از خواب اطراف چشمان را با کف این صابون  ماساژ داده و بعد از مدتی تاثیر شگفت انگیز آن را مشاهده کرد. مواظب باشید وارد چشم نشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.