صابون

ویژگی صابون شیر الاغ چشمه

 

صابون شیر الاغ برای چی خوبه؟اولین  سوالی که با شنیدن صابون شیر الاغ  به ذهن میرسد . شیر الاغ  مغذی و سرشار از ویتامین های A، C، E، منیزیم، کلسیم، فسفر، سدیم و مواد معدنی روی است. شیر الاغ  در درمان بیماری آسم و برونشیت تاثیر گذار است.ماهیچه‌ها و استخوان‌ها را تقویت می‌کند و به رشد کودکان کمک می‌کند. همچنین اغلب در صنایع آرایشی و بهداشتی استفاده می شود. برای رسیدن به جواب این سوال در ادامه همراه ما باشید.

 

سفارش صابون شیر الاغ چشمه

 

مجموعه چشمه یکی از برندهای معتبر فروش محصولات ارگانیک میباشد اگر دنبال خرید بهترین محصول با قیمت مناسب هستید و یا میخواهید سفارش خود را به صورت عمده یا تکی خریداری کنید با شماره 09925150457 تماس بگیرید. همچنین  این مجموغه در روزهای خاص سال دارای تخفیفات و جشنواره های فروش  است و همچنین برای مشتری های ثابت این تخفیفات دو برابر میشود.

 

موارد مصرف صابون شیر الاغ چشمه

 

کلاژن سازی یکی از خواص بینظیر این محصول است.شیر الاغ بر روی پوست اثر جوان کننده دارد به همین دلیل است که صابون شیر الاغ به تجدید سلول های پوست و پاکسازی طبیعی پوست شما کمک می کند.چین و چروک ها را از بین می برد و شما را جوان تر نشان می دهد. همچنین شما را قادر می سازد تا از شر مشکلات پوستی مانند آکنه و جوش های سر سیاه خلاص شوید.این صابون حاوی ویتامین های A، C و E است که جایگاه مهمی در زیبایی پوست دارند. هنگامی که به طور منظم روی پوست استفاده شود، تولید کلاژن در پوست را تسریع می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.