صابون

نحوه مصرف صابون کودک چشمه

 

در ابتدا باید پوست را با آب ولرم مرطوب کنید و بعد صابون کودک را بر کاملا روی پوست بمالید تا کف غلیظی بر روی آن به وجود آید و در آخر پس از چند دقیقه صورت را کامل با آب بشویید ، البته فراموش نکنید که از مالیدن صابون روی نقاط حساس و دچار زخم خودداری کنید و حتما قبل از استفاده با پزشک مشورت کرده و از مناسب بود آن برای جنس پوستتان مطمئن شوید.

فواید صابون کودک چشمه

 

استفاده از شامپو بچه بسیار مهم است. حتی تا نوجوانی بهتر است برای بچه‌ها از شامپو و صابون بچه استفاده شود. شامپو بچه به غیر از اینکه به دلیل نداشتن لوریل سولفات باعث سوزش چشم کودک نمی‌شوند، خاصیت pH خنثی آن‌ها نیز برای پوست حساس کودکان مناسب‌تر بوده و از آسیب به ریشه مو و پوست سر کودک جلوگیری می‌کنند. معمولا به بزرگسالانی که موهای حساسی دارند هم شامپو کودک توصیه می‌شود. از طرف دیگر به دلیل فعالیت کم هورمون‌ها در سنین کودکی تا نوجوانی، پوست سر آن‌ها نیز آلودگی کمتری نسبت به بزرگسالان دارد بنابراین نیازی به استفاده از شامپوی قوی ندارند.

به همین صورت هم پوست بدن کودکان به خصوص نوزادن بسیار حساس‌تر از بزرگسالان است و نیاز به شامپو بدن یا صابون مخصوص خود دارند. اسیدهای چرب موجود در صابون باعث خشک شدن و ناراحتی پوست کودکان می‌شود بنابراین استفاده از شوینده‌های نامناسب کودکان می‌تواند به پوست آن‌ها آسیب بزند.

 

 

خرید صابون کودک چشمه

 

فروشگاه اینترنتی چشمه برای پاسخ به سوالات شما عزیزان، بستر شبکه اجتماعی (اینستاگرام و ایتا) و مجله اینترنتی چشمه رو را فراهم آورده، تا بتوانید نیازها و مشکلات آرایشی خود را رفع نمایید و با بهترین محصولات ارگانیک آشنا شوید. همچنین شما می توانید برای رفع مشکلات آرایشی خود با تیم پشتیبانی چشمه تماس بگیرید و سوالات خود را از این تیم بپرسید. همینطور در مجله اینترنتی چشمه می توانید به صورت رایگان از مقالات تخصصی و آموزشی در حوزه آرایش، زیبایی و سلامت بهره ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.