صابون

نحوه مصرف صابون شیر بادام چشمه

 

نحوه استفاده از این صابون چندان پیچیده نیست و می توان گفت روندی مانند تمام صابون ها دارد یعنی در ابتدا با آب صورت شسته می شود سپس صابون بر روی پوست مالیده و پوست به خوبی با آن ماساژ داده می شود. در نهایت بعد از چند دقیقه به طور کامل پوست باید شسته و پاک شود.با توجه به اینکه بعضی از صابون ها را نمی توان هر روز استفاده کرد، باید گفت استفاده هر روزه از صابون شیر بلامانع است و هیچ عارضه ای برای پوست به همراه ندارد. حتی بعضی از متخصصان پوست استفاده دو بار در روز این صابون را توصیه می کنند.

 

فواید صابون شیر بادام چشمه

 

  • پوست خشک سریع تر از پوست چرب دچار چروکیدگی می شود به همین دلیل لازم است پوست همواره آبرسانی و مرطوب شود. استفاده از صابون شیر می تواند خشکی پوست را برطرف کند.
  • جوش و آکنه در بسیاری از مواقع حاصل باکتری های موجود بر روی پوست است. شستن صورت موجب از بین رفتن این قبیل باکتری های می شود اما باید از صابون مناسب این امر استفاده شود. صابون شیر دارای خاصیت آنتی باکتریایی نیز می باشد.

 

خرید صابون شیر بادام چشمه

 

فروشگاه اینترنتی چشمه برای پاسخ به سوالات شما عزیزان، بستر شبکه اجتماعی (اینستاگرام و ایتا) و مجله اینترنتی چشمه رو را فراهم آورده، تا بتوانید نیازها و مشکلات آرایشی خود را رفع نمایید و با بهترین محصولات ارگانیک آشنا شوید. همچنین شما می توانید برای رفع مشکلات آرایشی خود با تیم پشتیبانی چشمه تماس بگیرید و سوالات خود را از این تیم بپرسید. همینطور در مجله اینترنتی چشمه می توانید به صورت رایگان از مقالات تخصصی و آموزشی در حوزه آرایش، زیبایی و سلامت بهره ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.