صابون

نحوه مصرف صابون رازیانه چشمه

 

 

در ابتدا باید پوست را با آب ولرم مرطوب کنید و بعد صابون رازیانه را بر کاملا روی پوست بمالید تا کف غلیظی بر روی آن به وجود آید و در آخر پس از چند دقیقه صورت را کامل با آب بشویید ، البته فراموش نکنید که از مالیدن صابون روی نقاط حساس و دچار زخم خودداری کنید و حتما قبل از استفاده با پزشک مشورت کرده و از مناسب بود آن برای جنس پوستتان مطمئن شوید.

فواید صابون رازیانه چشمه

 

ویتامین B یا بیوتین که از جمله ویتامین های مهم در پیشگیری از ریزش مو می باشد.یکی از دلایل خواص رازیانه برای مو حضور این ویتامین در رازیانه می باشد.این ویتامین در تولید گلبول های قرمز خون کمک می کند و این امر موجب می شود که شخص کم خونی را تجربه نکند و اکسیژن و مواد مغذی توسط این گلبول ها به راحتی به پوست سر برسد.در نتیجه فولیکول ها مو متابولیسم صحیحی داشته باشند و رشد مو متوقف نشود و ریشه مو قوی بماند. حضور ویتامین B به مقدار زیاد در رازیانه باعث شده تقویت مو سر با رازیانه امری رایج باشد.اگر به دنبال یک منبع غنی موهای خود هستید.بهتر است با یک تیر دو نشان بزنید و برای تقویت مو سر با رازیانه پیش بروید.که علاوه بر تزریق ویتامین موها را به طرز چشمگیری رشد می دهد.

 

 

خرید صابون رازیانه چشمه

 

فروشگاه اینترنتی چشمه برای پاسخ به سوالات شما عزیزان، بستر شبکه اجتماعی (اینستاگرام و ایتا) و مجله اینترنتی چشمه رو را فراهم آورده، تا بتوانید نیازها و مشکلات آرایشی خود را رفع نمایید و با بهترین محصولات ارگانیک آشنا شوید. همچنین شما می توانید برای رفع مشکلات آرایشی خود با تیم پشتیبانی چشمه تماس بگیرید و سوالات خود را از این تیم بپرسید. همینطور در مجله اینترنتی چشمه می توانید به صورت رایگان از مقالات تخصصی و آموزشی در حوزه آرایش، زیبایی و سلامت بهره ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.