صابون

نحوه مصرف صابون ختمی چشمه

 

در ابتدا باید پوست را با آب ولرم مرطوب کنید و بعد صابون ختمی را بر کاملا روی پوست بمالید تا کف غلیظی بر روی آن به وجود آید و در آخر پس از چند دقیقه صورت را کامل با آب بشویید ، البته فراموش نکنید که از مالیدن صابون روی نقاط حساس و دچار زخم خودداری کنید و حتما قبل از استفاده با پزشک مشورت کرده و از مناسب بود آن برای جنس پوستتان مطمئن شوید.

فواید صابون ختمی چشمه

 

بهترین صابون برای از بین بردن کک و مک و لکه‌های پوستی است. صابون ختمی ماده‌ای به نام موسیلاژ دارد که به درمان کک و مک و لکه‌های پوستی کمک می‌کند.باعث آبرسانی به پوست و درمان خشکی پوست می‌شود. قرار گرفتن مداوم در برابر نور خورشید و آلودگی‌های هوا باعث کدر و تیره شدن پوست صورت می‌شود که صابون گل ختمی باعث پاکسازی پوست می‌شود و به درخشندگی و شفافیت پوست کمک می‌کند.

 

خرید صابون ختمی چشمه

 

فروشگاه اینترنتی چشمه برای پاسخ به سوالات شما عزیزان، بستر شبکه اجتماعی (اینستاگرام و ایتا) و مجله اینترنتی چشمه رو را فراهم آورده، تا بتوانید نیازها و مشکلات آرایشی خود را رفع نمایید و با بهترین محصولات ارگانیک آشنا شوید. همچنین شما می توانید برای رفع مشکلات آرایشی خود با تیم پشتیبانی چشمه تماس بگیرید و سوالات خود را از این تیم بپرسید. همینطور در مجله اینترنتی چشمه می توانید به صورت رایگان از مقالات تخصصی و آموزشی در حوزه آرایش، زیبایی و سلامت بهره ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.