عسل

معرفی عسل تغذیه چشمه

 

عسل تغذیه ای عسلی است که به وسیله ی تغذیه کلنی های زنبور عسل با محلول آب و شکر تولید می شود. زنبورداری را در نظر بگیرید که چندین کندو دارد و می‌خواهد عسل زیادی برای فروش داشته باشد. اگر زنبورهایش فقط از شهد گل‌ها تغذیه کنند عسلی که تولید می‌شود بسیار کم است. برای همین گاهی بعضی از زنبوردارها در کنار یا داخل کندوهایشان محلولی از آب و شکر می‌گذارند تا زنبورها دیگر مجبور به طی کردن مسافت‌های طولانی نباشند و از همان آب و شکر تغذیه کنند. در این شرایط زنبورها عسل بسیار بیشتری تولید می‌کنند و کندوها ۳ تا ۴ برابر یک کندوی عسل طبیعی عسل می‌دهند.

 

خواص عسل تغذیه چشمه

 

عسل طبیعی دارای خواص بسیاری برای بدن است. عسل یک ماده بسیار مغذی، حاوی انواع ویتامین‌ها و مواد معدنی و مقدار زیادی اسید آمینه و قندهاست که این خود موجب تغذیه سالم شما می‌شود. همچنین به خاطر داشتن آنتی‌اکسیدان‌ها و مواد اسیدی ضد باکتری و میکروب است. از خواص عسل برای زنان زود هضم بودن و قابل جذب بودن آن است که در ضعف‌های شدید و نقاهت می‌توان برای تقویت بدن استفاده کرد. . چنانچه شما دچار آلرژی فصلی باشید، در شروع فصل آلرژی می‌توانید مقداری عسل هر روز مصرف کنید. وجود گرده در عسل باعث تولید آنتی‌بادی در بدن شما می‌شود که این خود به صورت یک واکسن برعلیه آلرژی شما عمل می‌کند.

 

خرید عسل تغذیه چشمه

 

مجموعه چشمه با زنبورداران متعهدی همکاری می‌کند که اطمینان دارد به زنبورهایشان شکر نمی‌دهند و عسل تولید شده در کندوهایشان خوب و باکیفیت است. عسل‌های مجموعه چشمه دارای ضمانت نامه کیفیت است و همچنین این امکان را به شما میدهد که در صورت عدم رضایت محصول را مرجوع کنید .برای تهیه این محصول با شماره09925150457 تماس بگیرید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.