عسل

معرفی عسل بهار نارنج چشمه

 

بهارنج گیاهی است که از شکوفه تا میوه اش قابل استفاده است. طبع گرم و خشک (و از نظر برخی متعادل) آن، برای افراد با طبع سرد بسیار مناسب است. این گیاه سرشار از ویتامین های A,B,C است. این عسل دارای طعم و عطری ملایم و بسیار دلپذیر است. این عسل طعم تندی ندارد و می‌تواند به عنوان شیرین کننده برای دمنوش‌ها استفاده شود.

 

خواص عسل بهار نارنج چشمه

 

مصرف عسل  بهار نارنج در رژیم غذایی روزانه می‌تواند اضطراب و استرس را برطرف‌ کند و خوابی باکیفیت به افراد پراسترس هدیه ‌کند تنش‌های روزمره باعث خستگی و افسردگی می‌شود. یکی از خواص عسل بهار نارنج شادابی و نشاط آوری است. با مصرف یک قاشق غذاخوری از این عسل در طول روز نه تنها بسیاری از مواد معدنی و ویتامین‌های مورد نیاز بدن را تامین می‌کند بلکه مصرف این عسل مانند مسکن، ذهن را آرامش می‌دهد و به سیستم عصبی نظم می‌دهد. عسل  بهار نارنج  همچنین به بهبود سردردهای میگرنی نیز کمک می‌کند.

 

خرید عسل  بهار نارنج چشمه

 

این محصول یکی از پیشنهادهای همیشگی ما به دوستانی است که دنبال یک عسل عالی هستند. عسل طبیعی یکی از بهترین خوراکی های دنیاست که بهتر است همیشه در رژیم غذایی خود داشته باشید. مجموعه چشمه ارائه دهنده  محصولات ارگانیک در ایران و صادر کننده محصولات به همه جای کشور است. هدف مجموعه چشمه افزایش سطح کیفی محصولات غذایی موجود در بازار به اندازه استانداردهای بین المللی است. برای تهیه این محصول کافیست با شماره 09925150457 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.