صابون

معرفی صابون گوگرد در چشمه

 

از زمان های گذشته تا به امروز گوگرد یک ماده مفید برای معالجه بیماری ها بوده است . امروزه به دلیل مواد معدنی گوگرد از ان در صنایع بهداشتی و شامپو، ژل شستشو، لوسیون، پماد و صابون استفاده می شود.صابون گوگرد در درمان بیماری های پوستی، پسوزیاریس،  اکنه کاربرد دارد. پسوریازیس  یک بیماری مزمن است که  با تشکیل لایه های پوسته پوسته ،  در سر، زانوها، آرنج، دست ها و کمر نشان داده می شود.بیماری پسوریازیس  معمولا با دارو درمان می شود اما استفاده از صابون مناسب می تواند به کاهش این بیماری کمک کند.

 

خواص صابون گوگرد چشمه

 

  • این صابون تاثیر بسزایی در درمان آکنه پوست صورت دارد.
  • کاهش خارش ناشی از پسوریازیس از دیگر مزایا این صابون فوق العاده است.
  • منافذ پوست را از آلودگی پاک میکند.
  • گوگرد  باعث جوان سازی پوست میشود.

    نحوه مصرف صابون گوگرد چشمه

    قبل از اینکه از این صابون استفاده کنید با یک پزشک یا  مشاورین سلامت  مجموعه چشمه مشورت کنید تا نوع پوست شما را مشخص کنند تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید .

    اگر پوست شما  خشک است اصلا نباید از صابون گوگرد استفاده کنید زیرا خشکی پوست شما را تشدید میکند. اما اگر شما دارای پوست چرب هستید با توصیه پزشک میتوانید از صابون گوگرد استفاده کنید . وقتی میخواهید از صابون گوگرد برای  شست و شوی صورت خود استفاده کنید ابتدا باید صورت خود را با آب ولرم بشویید. بعد صابون را به دست هایتان بمالید و کف آن را به صورت خود بمالید بعد از چند دقیقه کف آن را آب کشی کنید . صابون را به صورت مستقیم به  جوش ها و نقاط حساس و مورد التهاب نزنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.