صابون

معرفی صابون نارگیل چشمه

 

 

صابون نارگیل چشمه حاوی مقدار زیادی اسید چرب مانند لوریک، کاپریلیک و اسید کاپریک است که باعث  رطوبت و شفافیت پوست شما میشود. بر خلاف صابون های معمولی، صابون نارگیل به جهت داشتن ویتامین D پوست شما را خشک نمی کندو میتواند با خاصیت ابرسانی که دارد باعث نرمی و لطافت پوست شما میشود .از دیگر تاثیرات شگفت انگیز این صابون کمک به رفع سیاهی دور چشم میتوان اشاره کرد.

 

فواید صابون نارگیل چشمه

 

صابون نارگیل چشمه حاوی عصاره نارگیل که دارای مقدار زیادی مواد مغذی و اسیدهای چرب مفید است که تاثیر بسزایی در جلوگیری از چین و چروک پوست دارد  مصرف مداوم این صابون میتواند از پیری زود رس پوست شما جلوگیری کند .این صابون می تواند رطوبت از دست رفته پوست را با تجدید سلول های پوست تامین کند. در نتیجه، به شما یک پوست فوق العاده نرم و صاف هدیه می کند.

 

خواص صابون نارگیل چشمه

 

از خواص بسیار مفید این صابون میتوان  به موارد زیر اشاره کرد

جلوگیری از بروز آکنه و درمان آن

آکنه یک بیماری شایع پوست است و استفاده از صابون نارگیل یک راه حل عالی برای پیشگیری از آکنه  می باشد. صابون نارگیل حاوی اسیدهای چرب است که دارای خاصیت ضد میکروبی هستند که درجلوگیری و درمان آکنه موثراست.

 

مناسب برای پاکسازی پوست

 

ویژگی دیگر صابون نارگیل این است که به پاکسازی کامل پوست(بدون خشک شدن پوست) کمک می کند. این صابون غنی ازشیر نارگیل و روغن نارگیل است و یک پیشنهاد مفید برای پاکسازی کامل پوست و تمام آلودگی، جرم، بقایای آرایش پاک نشده صورت میباشد.این صابون، یک تمیز کننده ملایم پوست است و هیچ عارضه جانبی ندارد.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.