صابون

معرفی صابون قهوه در چشمه

 

قهوه یکی از نوشیدنی های بسیار پرطرفدار در کل دنیا است. کافئین موجود در آن باعث افزایش متابولیسم و در نتیجه انرژی بدن میشود.برای برای رفع خستگی و پیدا کردن انرژی مضاعف افراد زیادی اقدام به مصرف آن می کنند. استفاده از این دانه خوشبو در صنعت زیبایی و تولید محصولات فراوان به دلیل وجود مواد مغذی فراوان در درون آن است.

انتخاب محصولات حاوی قهوه از جمله صابون طبیعی قهوه برای روتین مراقبت از پوست، برداشتن یک گام به سوی داشتن پوستی بهتر است. این صابون  حاوی عصاره و پودر قهوه است. علاوه بر خاصیت صابونی و پاک‌کنندگی یک اسکراب و لایه‌بردار ملایم و مفید برای پوست  نیز میباشد.

 

خواص صابون قهوه چشمه

 

صابون قهوه به دلیل داشتن عصاره قهوه دارای مقادیر بسیار زیادی ویتامین ب ۳ است.این ویتامین دارای مواد مغذی بسیارزیادی است که میتواند تاثیر فوق العاده ای بر روی سلامت و زیبایی پوست شما داشته باشد . اگر پوست چربی دارید و پوست شما مستعدد جوش هست و این موضوع شما را ازار می دهد  انتخاب صابون قهوه بهترین گزینه برای شما میباشد.عصاره قهوه چربی پوست شما را تنظیم میکند و میتواند نقش مهمی در از بین بردن جوش های صورت  شما داشته باشد .همچنین این صابون یک لایه بردار و پاک کننده ملایم پوست نیز می باشد.

 

روش مصرف صابون قهوه چشمه

 

قابل استفاده بر روی انواع نقاط مختلف بدن از جمله صورت   است. اگر به طور مرتب از این صابون استفاده شود به کاهش هرگونه آکنه و یا زخم که ممکن است در اثر افتاب یا …. پیش بیاید کمک می کند. برای پوست های خشک و حساس بهتر است که دو یا سه بار استفاده شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.