صابون

معرفی صابون شیر الاغ مجموعه ارگانیک چشمه

 

ترکیبات و عناصر تشکیل دهنده شیر الاغ به قدری مفید می باشند که سبب شده اند شیر این حیوان یکی از محبوب ترین شیر ها برای استفاده در محصولات مراقبتی باشد، صابون شیر الاغ چشمه به صورت خالص از این شیر ساخته شده است، قیمت صابون شیر الاغ چشمه در فروشگاه اینترنتی  چشمه به دلیل فروش مستقیم و بدون واسطه بسیار مناسب است و شما می توانید با بهترین قیمت نسبت به خرید این محصول باضمانت اصالت و کیفیت عالی اقدام کنید.

 

طریقه استفاده صابون شیر الاغ چشمه

 

بهتر است که روزانه دو یا سه مرتبه از آن استفاده کنید. اما حداقل دو مرتبه را رعایت کرده و قبل از خواب و بعد از بیدار شدن از خواب صورتتان را با صابون شیر  الاغ شستشو داده و نتیجه بسیار عالی آن را بعد از چندین هفته متوالی استفاده از آن بر روی درخشانی صورتتان، سفیدی آن و از بین رفتن جوش و آکنه هایش مشاهده کنید. PH شیر الاغ با PH پوست انسان یکی است و همین امر سبب می شود که تناسب بسیار بالا و هماهنگی خوبی با پوست و صورت انسان داشته باشد. ضمن اینکه همانند شیر گاو که هیچ گونه عوارشی ندارد، باید بگوییم که هیچ موردی در رابطه با عوارض صابون شیر الاغ  ثبت نشده است.

 

بهترین صابون شیر الاغ چشمه

 

صابون الاغ به رفع انواع آلرژی های پوستی چون خارش، التهاب و قرمزی پوست کمک کرده و مصرف آن ایجاد هیچ گونه عوارضی در پی نخواهد داشت. ماندگاری این صابون در مقایسه با صابون های دیگر بیشتر است و می توان تا ۶ ماه از آن استفاده کرد بدون اینکه فاسد شود. با مصرف یک یا چند قالب صابون شیر الاغ می توانید پوستی شفاف و فاقد هر گونه لکه را تجربه کنید.همچنین به از بین بردن جوش های سر سیاه نیز کمک می کند. در سفت شدن پوست تاثیر دارد که سبب می شود پوست در اثر چاقی و لاغری، افتاده و شل بنظر نرسد می توان آن را طلای سفید نامید چون همه ویتامین های را در بر دارد که به جوانی پوست کمک می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.