صابون

معرفی صابون زعفران از چشمه

 

اگر به دنبال خریدن یک صابون هستید تا هم پوست شما را از پیری حفظ کند و هم باعث شادابی و لطافت پوست شما داشته باشد و همین اینکه در ‌کنترل چربی و اکنه صورت مفید باشد متخصصین مجموعه چشمه صابون زعفران را به شما پیشنهاد میکنند در ادامه همراه سایت چشمه باشید تا با دیگر خواص این صابون فوق العاده آشنا شوید.

 

خواص صابون زعفران چشمه

 

صابون ارگانیک زعفران چشمه با ترکیبات منحصر به فرد  خود و به علت دارا بودن عصاره عسل ، روغن اسانس زعفران و روغن های خالص زیتون ، نارگیل علاوه بر تمیز کردن پوست باعث جوان سازی و کاهش علائم پیری پوست شده و به روشن و شفاف شدن پوست کمک می کند. همچنین عسل موجود در این صابون با داشتن خواص آنتی اکسیدانی و ضدعفونی کنندگی علاوه بر بهبود آکنه و جوش، رطوبت پوست را نیز حفظ می کند.

 

نحوه مصرف صابون زعفران چشمه

 

ابتدا صابون را خيس کرده و با کف حاصل از آن، پوست را به صورت دوراني ماساژ داده و سپس آب­کشي کنيد.صابون گياهي چشمه براي شستشوي پوست دست ، صورت و بدن به صورت روزانه يک يا دو بار مناسب می باشد. برای گرفتن نتیجه دلخواه باید توجه داشته باشید پس ازخرید صابون زعفران و  استفاده یک بار یا دوبار از این صابون نتیجه‌ی مطلوبی به دست نمی آید و بایستی به طور مرتب از این محصول استفاده شود تا بتوان از اثرات معجزه گر آن نهایت استفاده را برد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.