صابون

معرفی صابون بابونه در چشمه

 

صابون بابونه حاوی عصاره بابونه و دیگر مواد طبیعی ارگانیک است .گیاه بابونه از دسته کاسنیان که یک گیاه آوندی گل دار با برگ های دو لبه ای است .بابونه خواص دارویی و درمانی زیادی دارد یکی از خواص  مهم ان را میتوان به خاصیت ضد التهابی اشاره کرد .صابون بابونه جهت درمان التهاب و سوختگی استفاده میشود. این صابون با کاهش جوش و لک جوانی و زیبایی را به پوست شما هدیه می دهد.

 

خواص صابون بابونه چشمه

 

امروزه  به دلیل استرس  بیماری های پوستی  نظیر جوش  و کک و مک  افزایش یافته است .صابون بابونه به دلیل دارا بودن عصاره بابونه که خاصیت روشن کننده ی پوست را دارد به شما برای داشتن پوستی روشن و نرم کمک میکند.  صابون بابونه  به دلیل  ترکیباتی که دارد ضد التهاب است و در محو کنندگی و کمرنگ کردن زخم های پوست تاثیر بالایی دارد.و به این منظور یکی از پر طرفدارترین  محصولات در بین مشتریان سایت چشمه میباشد.

 

روش مصرف صابون بابونه چشمه

 

صابون بابونه چشمه یک جایگزین مناسب و عالی به جای صابون عادی است. پیشنهاد می کنیم برای جلوگیری از خشکی پوست و مشکلات دیگر پوستی از صابون گیاهی بابونه چشمه استفاده کنید. یکی از مزایای استفاده مستمر از صابون بابونه روشن شدن پوست و رفع سیاهی و پف چشم است.برای استفاده از صابون ابتدا بدن و پوست خود را خوب خیس کنید. بعداز چند دقیقه ماساژ دهید تا خوب جذب پوست شود. سپس با آرامی پوست خود را آبکشی کرده و تمیز کنید.این صابون عوارض خاصی ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.