صابون

معرفی صابون انار از چشمه

 

اگر به دنبال خریدن یک صابون هستید تا هم پوست شما را از پیری حفظ کند و هم شادابی و لطافت را به پوست شما هدیه دهد و همینکه در ‌کنترل چربی و اکنه صورت مفید باشد متخصصین مجموعه چشمه صابون انار را به شما پیشنهاد میکنند.صابون گل انار صابونی طبیعی است که از مواد مختلفی تهیه می‌شود. معمولاً این صابون با استفاده از گل‌های انار، روغن زیتون و  دیگر ترکیبات ارگانیک تولید می‌شود. گل انار ترکیباتی از ویتامین Cو آنتی‌اکسیدان‌های مختلف دارد و به عنوان یک ماده ضد التهابی و ضد باکتریایی معروف است.

در ادامه همراه سایت چشمه باشید تا با دیگر خواص این صابون فوق العاده آشنا شوید.

 

خواص صابون انارچشمه

 

صابون گل انار برای افرادی که در سنین بلوغ هستند و پوستشان جوش های فراوان دارد قابل استفاده است همچنین مصرف این صابون برای پوست های چرب نیز پیشنهاد می شود.در مجموعه چشمه علاوه بر اینکه  در ساخت این صابون از گل انار استفاده شده از روغن انار نیز استفاده شده است که خاصیت لایه برداری دارد.استفاده از صابون گل‌انار می‌تواند موجب پاک شدن پوست و برطرف شدن جوش‌های زیر پوستی و همچنین کاهش رنگ و لکه‌های پوستی شود.

 

نحوه مصرف صابون انار چشمه

 

ابتدا صابون را خيس کرده و با کف حاصل از آن، پوست را به صورت دوراني ماساژ داده و سپس آب­کشي کنيد.صابون گياهي چشمه براي شستشوي پوست دست ، صورت و بدن به صورت روزانه يک يا دو بار مناسب می باشد. برای گرفتن نتیجه دلخواه باید به صورت مداوم ازاین صابون استفاده کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.