برنج, سویق

معرفی سویق برنج چشمه

 

سویق برنج یکی از بهترین سویق های سایت چشمه میباشد.این سویق از برنج اصل ایرانی تهیه شده است و طبعی معتدل دارد و برای همه افراد مخصوصا کودکان بسیار مفید و مناسب است.اگر دنبال یک ماده مقوی و ارگانیک برای سلامت  پوست مو هستید مصرف  مداوم این محصول  باعث تقویت و  رفع ریزش مو شما میشود.

 

خواص سویق برنج چشمه

 

سویق برنج یکی ازمحصولات پر فروش سایت چشمه میباشد.این سویق دارای ویتامین و مواد مغذی فراوان برای تقویت و رفع ضعف عمومی بدن و همچنین تقویت گوارش و رفع مشکلات گوارشی و روده ای  میباشد.سویق برنج  یک ترکیب عالی برای کسانی است که دارای بلغم بالا هستند . سویق برنج چشمه را اگر صبح و قبل از اینکه صبحانه بخورید مصرف کنید باعث می شود تا بلغم شما را از بین ببرد و آن را خشک کند تا جایی که دیگر هیچ اثری از بلغم شما باقی نخواهد ماند که این امر بسیار حائز اهمیت می باشد.

 

طریقه مصرف سویق برنج:

 

شما می توانید روزانه ۱ تا ۳ مرتبه، ۱ قاشق غذاخوری از سویق برنج را به همراه ۱ لیوان آب عسل و یا آبمیوه طبیعی میل نمایید. دقت نمایید که برای این منظور لازم است حداقل فاصله بین مصرف سویق با غذا ۱ ساعت بعد و یا نیم ساعت قبل از آن باشد. (این محصول محدودیت خاصی ندارد و همه سنین می توانند از آن بهره ببرند، در مصرف آن افراط صورت نگیرد)

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.