صابون

مزایا صابون گوگرد چشمه

 

همانطور که می‌دانید جوش و آکنه بیشتر بر اثر چربی بیش از حد پوست ایجاد می‌شوند. صابون گوگرد با کاهش میزان سموم و لایه برداری پوست، موجب کاهش التهاب جوش‌ها می‌شود. همچنین دیگرفواید صابون گوگرد برای پوست این است که با جلوگیری از بسته شدن منافذ، باعث کاهش بروز جوش‌های سرسفید و درمان جوش‌های سرسیاه نیز خواهد شد.

 

خرید صابون گوگرد چشمه

 

اگر به دنبال محصولات با کیفیت و خدمات مطلوب هستید، همین حالا سفارش خود را ثبت کنید. با سفارش دادن، شما به راحتی از خدمات ما استفاده می کنید و با خیالی آسوده به دریافت محصول یا خدمات خود می پردازید.با مشورت با کارشناسان پوست ما، می ‌توانید به صورت اطمینان‌بخشی، مسیر درمان و حفظ سلامت و زیبایی پوست خود را پیش بگیرید. با کارشناسان چشمه، تماس بگیرید تا به شما کمک کنیم تا بهترین محصول را انتخاب کنید.

 

معرفی صابون گوگرد چشمه

 

گوگرد ماده‌ای پودری و سفید یا زرد رنگ است که می‌توان آن را به ترکیبات دیگری چون سولفید‌ها، سولفات‌ها و اسید سولفوریک تبدیل کرد. از این ترکیبات به دست آمده از گوگرد اغلب در تهیه شامپوها و محصولات بهداشتی استفاده می‌شود. در حقیقت گوگرد، قابلیت فوق‌العاده‌ای در مقابله با باکتری‌های مولد آکنه دارد و علاوه بر این در برداشتن لایه‌های مرده خارجی‌ترین سطح پوست نیز موثر می‌باشد .گوگرد آثار درمانی دیگری نیز درد که از میان آن‌ها می‌تواند به کمک به رفع شوره سر، درمان گال، کهیر، عفونت‌های قارچی پوست و کشتن انگل‌ها اشاره کرد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.