صابون

مزایا صابون رازیانه چشمه

 

این دانه‌ی فوق‌العاده فواید متعددی برای درمان بیماری‌های مختلف دارد که از جمله‌ی آن‌ها می‌توانیم کاهش گاز معده، درمان فتق، آسم و دیابت را نام ببریم.این دانه‌ی مفید حاوی مواد مغذی و قدرتمند است.رازیانه از گیاهان دارویی است که طبع گرم و خشکی دارد.در طب سنتی ایران، از آن به گیاه ضدبلغم و صفرا یاد می‌شود.چون گیاه بسیار گرمی است.در صورت کمبود این ویتامین کلیه عملکرد سلول دچار اختلال می شود.این ویتامین نقش اصلی را در عملکرد گلبول های قرمز خون دارد و در صورت کمبود، گلبول های قرمز خون کم شده و روند اکسیژن رسانی به فولیکول های مو متوقف می شود و روند تقسیم سلولی موها کند می شود.حضور فراوان این ویتامین دررازیانه دلیل مهمی برای تقویت مو سر با رازیانه می باشد.

 

طریقه مصرف صابون رازیانه چشمه

 

صابون را با آب کمی مرطوب کرده و به طور مستقیم بر روی پوست خود ماساژ دهید و سپس پوست خود را با آب شستشو دهید.مراقب باشید در هنگام شستشو کف صابون داخل چشم‌هایتان نشود. در صورت وارد شدن کف به چشم‌ها آنها را با آب فراوان شستشو دهید. از این صابون حداکثر دو بار در روز برای شستشو استفاده نمایید.از به اشتراک گذاری صابون خود با دیگران خودداری نمایید. از مصرف این صابون برای کودکان زیر دو سال اجتناب نمایید.

 

خرید صابون رازیانه چشمه

 

فروشگاه اینترنتی چشمه برای پاسخ به سوالات شما عزیزان، بستر شبکه اجتماعی (اینستاگرام و ایتا) و مجله اینترنتی چشمه رو را فراهم آورده، تا بتوانید نیازها و مشکلات آرایشی خود را رفع نمایید و با بهترین محصولات ارگانیک آشنا شوید. همچنین شما می توانید برای رفع مشکلات آرایشی خود با تیم پشتیبانی چشمه تماس بگیرید و سوالات خود را از این تیم بپرسید. همینطور در مجله اینترنتی چشمه می توانید به صورت رایگان از مقالات تخصصی و آموزشی در حوزه آرایش، زیبایی و سلامت بهره ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.