صابون

فواید صابون کوهان شتر در چشمه

 

این صابون حاوی روغن کوهان شتر است . از این روغن برای درمان بسیاری از بیماری ها مانند کمر درد، رماتیسم، سیاتیک، دردزانو، آرتروز، گرفتگی عضلات، رگ به رگ شدن، چین و چروک پوست، پف زیر چشم، سیاهی دور چشم، اگزما، آکنه، ترک های شدید پوستی، بواسیر استفاده می شود. امروزه از این روغن در تولید محصولات ارایشی و زیبایی استفاده میشود.برای اشنایی بیشتر با این محصول در ادامه همراه سایت چشمه باشید.

 

سایر خواص صابون کوهان شتر در چشمه

 

یکی از مهم ترین خواص صابون شتر، ایجاد شفافیت و نرمی و رفع خشکی پوست است. این محصول ویژه به دلیل وجود چربی روغن شتر، جهت رفع خشکی پوست  بسیار مناسب است. افرادی که خشکی پوستشان بالاست، بهتر است روزانه ۲ مرتبه از این صابون استفاده نمایند تا علاوه بر رفع آلودگی پوست، حساسیت و خشکی پوست نیز از بین برود.از دیگر مزایا مهم این صابون میتوان به از بین بردن لک و کک و مک و جای جوش صورت میتوان اشاره کرد.

 

خرید صابون کوهان شتر در چشمه

 

شرکت صنعتی چشمه سابقه بیش از یکسال  تولید مواد ارگانیک با تکیه بر طب سنتی  را دارد. یکی از باسابقه‌ترین تولیدکنندگان که به صورت تخصصی در زمینه تولید محصولات بهداشتی در ایران فعال بوده و انواع مختلفی از صابون‌ها و شامپوهای گیاهی را با برند چشمه تولید می‌کند. مجموعه چشمه این امکان را برای شما عزیزان فراهم کرده که در صورت عدم رضایت محصول را مرجوع کنید و مبلغ واریزی خود را پس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.