صابون

فواید صابون قهوه چشمه

 

جالب است بدانید یکی از مزایای استفاده از قهوه کاهش چشمگیر واریس است. واریس عارضه ای است که در آن رگ های خونی زیر پوست دیده می شوند.افزایش سن و ایستادن طولانی مدت منجر به ایجاد این عارضه می گردد. در صورتی که پاهای خود را به صورت مرتب با این صابون ماساژ دهید شاهد کاهش چشمگیر این عارضه خواهید بود.واریس در افراد مسن بیشتر دیده می شود اما در مواردی به دلیل وجود مشکلات دیگر در افراد جوان تر نیز مشاهده می شود.

 

طریقه مصرف قهوه چشمه

 

صابون قهوه یک محصول طبیعی و ملایم است که می‌توان از آن برای تمیز کردن پوست صورت استفاده کرد. در زیر مراحل استفاده از صابون قهوه چشمه برای پوست صورت آمده است:

  1. صورت خود را با آب گرم بشویید.
  2. صابون زیتون را در دستان یا روی دستمال خیس کنید.
  3. با حرکات نرم و ملایم، صابون زیتون را روی صورت خود مالیده و از ناحیه چشم‌ها خودداری کنید.
  4. صورت خود را با آب گرم به طور کامل بشویید.
  5. با حوله تمیز صورت خود را خشک کنید.

 

 

خرید صابون قهوه چشمه

 

فروشگاه اینترنتی چشمه برای پاسخ به سوالات شما عزیزان، بستر شبکه اجتماعی (اینستاگرام و ایتا) و مجله اینترنتی چشمه رو را فراهم آورده، تا بتوانید نیازها و مشکلات آرایشی خود را رفع نمایید و با بهترین محصولات ارگانیک آشنا شوید. همچنین شما می توانید برای رفع مشکلات آرایشی خود با تیم پشتیبانی چشمه تماس بگیرید و سوالات خود را از این تیم بپرسید. همینطور در مجله اینترنتی چشمه می توانید به صورت رایگان از مقالات تخصصی و آموزشی در حوزه آرایش، زیبایی و سلامت بهره ببرید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.