صابون

فواید صابون شتر مرغ از چشمه

 

صابون شتر مرغ چشمه ضد پیری است و علاوه بر قابلیت های مرطوب کنندگی ومی تواند در شاداب ماندن پوست و کند شدن روند پیری موثر باشد، زیرا تاثیرات مثبتی در تولید کلاژن دارد .کلاژن  یکی از ترکیباتی است که چین و چروک های پوست را درمان می کند.امروزه یکی از دغدغه های افراد مخصوصا خانم ها رشد سریع مو و ناخن است که ممکن است برخی از آنها دست به هزینه های گزافی بزنند. دیگر خواص صابون شتر مرغ  این است که می تواند در رشد سریع موها دخیل باشد.

 

نحوه استفاده صابون شتر مرغ چشمه

 

صابون شتر مرغ چشمه را هنگام صبح و شب ها قبل از خواب استفاده کنید بدین صورت که ، دست و صورت خود را با آب گرم و صابون موجود در بسته بندی این محصول شستشو داده ، سپس خشک نمایید .صابون شتر مرغ چشمه درزیباسازی صورت و چهره شما نقش کلیدی ایفا خواهد کرد.باهربار استفاده از صابون شتر مرغ چشمه شما احساس بهتری از زیبایی و جوانی و پوست خود خواهید داشت.

 

موارد مصرف صابون شتر مرغ چشمه

 

صابون شتر مرغ برای مرطوب سازی پوست های خشک و حفاظت از غشای پوست بسیار توصیه می شود. این محصول یک نوع آبرسان طبیعی برای پوست شما است.موادی که در این محصول موجود است این توانایی را دارد تا در لایه های عمیق پوست شما نفوذ کند تا پوست شما رطوبت خود را تا مدت بیشتری نگه دارد.توصیه می شود برای داشتن پوستی با طراوت و شاداب در هنگام صبح حتما صورت خود را با صابون شترمرغ شستشو دهید.اسید های چرب  موجود در صابون شتر مرغ به پوست شما کمک میکند تا با سرعت بهتری سلول های خود را بازسازی کنید و رشد سلول های آسیب دیده پوست را تقویت می کند. که در نتیجه پوستی جوان تر خواهید داشت که آرزوی افراد زیادی است.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.