صابون

فواید صابون زالو در چشمه

 

صابون زالو با کیفیتی بینظیر در مجموعه چشمه ارائه می گردد این محصول جدید دارای خواص و تاثیرگذاری عالی بر روی انواع پوستها می باشد. این صابون خاصیت ضدباکتری و ضد قارچی دارد و در محافظت از آسیب های ناشی از آفتاب کمک زیادی به شما میکند. اگر پوست چربی دارید این صابون گزینه مناسب برای استفاده روزانه شما میباشد .

 

 خواص صابون زالو چشمه

 

این صابون حاوی عصاره گیاه آرگان و همچنین روغن زالو است که در زیبا کردن و جوان کردن پوست بسیار تاثیر گذار بوده و نتایج عالی دریافت می شود این صابون از ویتامین‌های a و e برخوردار می باشد همچنین آنتی اکسیدان در این صابون موجود می باشد.

از دیگر خواص این محصول میتوان به موارد زیر اشاره کرد

 

جلوگیری از پیری زودرس

لیفت پوست صورت

مرطوب کننده مناسب

کمک به بازسازی پوست صورت

کمک به رفع آکنه – لک و …

شفاف کننده پوست

 

خرید صابون زالو چشمه

 

همان طور که می دانید، صابون یک شوینده برای شستن پوست صورت و دست است. شما باید بدانید پوستتان خشک، چرب یا جوش دار است، تا بتوانید بهترین گزینه را انتخاب کنید. شما میتوانید برای اینکه انتخاب دقیق و درست داشته باشید با شماره 0992515457 تماس بگیرید واز مشاوره رایگان متخصصان مجموعه چشمه استفاده کنید. باید توجه داشته باشید که افرادی که دارای پوست آسیب پذیرتری نسبت به دیگران هستند، مانند کودکان و کهنسالان و یا کسانی که به واسطه بیماری یا لیزر درمانی پوست حساسی دارند، تا آن جا که ممکن است نباید از صابون برای شست و شو استفاده کنند و بهتر است ژل را جایگزین صابون کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.