صابون

فواید صابون خراطین از چشمه

 

صابون خراطین دارای خواص ضد التهابی است که می‌تواند به کاهش التهاب پوست و آرامش بخشیدن به پوست کمک کند.خراطین دارای خواص ضدعفونی کننده طبیعی است که می‌تواند به کنترل رشد باکتری‌ها و میکروب‌ها روی پوست کمک کند.خراطین دارای خواص آنتی‌اکسیدانی است که می‌تواند به محافظت از پوست در برابر آسیب‌های اکسیداتیو و عوامل محیطی کمک کند. صابون سنتی  خراطین می‌تواند به تقویت ساختار پوست و جلوگیری از پیری زودرس کمک کند.

 

ترکیبات صابون خراطین از چشمه

 

بخش عمده مواد تشکیل دهنده  صابون خراطین آلانتوئین است. این همان عنصری است که وظیفه حجم‌دهندگی و افزایش سایز عضلات را به عهده دارد.آمینواسیدهای موجود در روغن خراطین، سلول‌های پروتئینی ایجاد می‌کنند. نقشی که این روغن در پر کردن چین و چروک پوست و ترمیم عارضه‌های مو دارد، به این موضوع برمی‌گردد. اسیدهای چرب موجود در روغن خراطین به رفع تیرگی زیر چشم کمک می‌کنند.علاوه بر تمام  این خواص این صابون به از بین بردن خطوط پنجه کلاغی اطراف چشم کمک میکند.

 

نحوه مصرف صابون خراطین چشمه

 

ابتدا این صابون را به ارامی  روی پوست ماساژ  دهید. سپس با آب گرم پوست را به دقت بشویید تا صابون کاملاً از پوست شسته شود. می‌توانید از آب سرد نیز برای شستشوی نهایی استفاده کنید. پوست را به آرامی با حوله تمیز خشک کنید. تماس طولانی با آب می‌تواند باعث خشکی پوست شود، بنابراین مطمئن شوید که پوست به خوبی خشک می‌شود.پس از استفاده از صابون خراطین، می‌توانید از مرطوب کننده یا روغن مرطوب کننده دیگر برای نرم کردن و مرطوب کردن پوست استفاده کنید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.