صابون

فروش صابون کودک چشمه

 

صابون کودک چشمه یکی از بهترین نمونه از صابون های ارگانیک بوده که در بازار موجود می باشد. صابون کودک چشمه دارای مزیت های بسیار زیادی می باشد.  همین موضوع سبب شده تا استقبال چشمگیری از این محصول در بازار صورت بگیرد. صابون سدر چشمه دارای قابلیت ترمیم کنندگی می باشد. این محصول در بازسازی پوست های آسیب دیده نقش بسیار مفید و موثری دارد. صابون سدر از قابلیت آبرسانی و نرم کنندگی بسیار مناسبی برخوردار می باشد. بدین ترتیب می تواند در نرم کنندگ پوست بسیار مفید و موثر باشد.

 

خواص صابون کودک از چشمه

 

پوست صورت نوزاد به نسبت پوست بقیه اعضای بدن دارای حساسیت بیشتری بوده و فرمولاسیون آن باید با احتیاط کمتری ساخته شده باشد.البته باید در نظر داشت صابون صورت نوزاد ، برای بقیه نقاط بدن نیز کاربردی بوده و می‌توان از آن برای شست و شوی بقیه اعضای بدن نیز استفاده کرد. برای مثال برای شست و شوی پوست پای آسیب دیده ناشی از ادرار سوختگی نیز می‌توان از صابون صورت کودک نیز استفاده کرد.خرید صابون صورت بچه یا کودک برای کسانی پیشنهاد می‌شود که اهمیت بسیار ویژه‌ای به سلامت پوست صورت نوزاد خود می‌دهند و یا والدینی که پوست نوزادشان بسیار حساس هستند.

 

طرز مصرف صابون کودک از چشمه

 

ابتدا پوست را مرطوب کرده و به اندازه کافی صابون کودک چشمه را بر روی پوست ماساژ دهید تا به خوبی کف بر روی پوست ایجاد شود. کف حاصل شده را برای مدت یک دقیقه بر روی پوست نگه داشته و سپس نسبت به آبکشی کف از روی پوست اقدام کنید. صابون سدر را به دور از تابش مستقیم نور آفتاب و در محیط خشک و خنگ نگهداری کنید. پس از هر بار استفاده صابون را در جای مخصوص قرار دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.