صابون

طریقه مصرف صابون سفید اب چشمه

 

ابتدا پوست را شستشو داده و کامل مرطوب نمایید و از کف صابون روی پوست خود بمالید و به مدت حدود 2 دقیقه پوست را ماساژ دهید و بعد از این مدت پوست را با آب ولرم شستشو دهید. اگر پوست شما به انواع بدن شوها حساسیت دارد استفاده از صابون سفید اب یک پیشنهاد عالی برای شما است چون بدون ایجاد حساسیت  چربی های اضافی روی پوست را از بین میبرد و پوست شما را ضد عفونی میکند.

 

ممنوعات صابون سفید اب چشمه

 

صابون سفید اب حاوی زینک اکسید است که این ترکیب یک لایه بردار قوی است.باید توجه داشته باشیدکه از استفاده از این صابون زیاده روی نکنید چون باعث نازک شدن پوست شما میشود. به کسانی که پوست خشکی دارند توسیه میکنیم حتما با مشاور فروش این صابون نوع پوست خود را معرفی کنند تا مشاوره درستی برای مصرف آن بگیرند. در سایت چشمه میتوانید بصورت آنلاین از متخصصان  پوست رایگان مشاوره بگیرید.

 

فواید صابون سفید اب چشمه

 

با صابون سفید اب با جوش و اکنه خداحافظی کنید . امروزه به دلیل نوع تغذیه و الودگی هوا و سن بلوغ جوش صورت یکی از بیماری های رایج پوست شده است . صابون سفید اب با ترکیبات بینظیری که دارد انواع باکتری های صورت را از بین میبرد و از ایجاد جوش و اکنه جلوگیری میکند. یکی از فواید مهم این صابون روشن کردن پوست صورت و جلوگیری از چین و چروک  میباشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.