صابون

طریقه مصرف صابون سفید اب در چشمه

 

ابتدا پوست را شستشو داده و کامل مرطوب نمایید و از کف صابون روی پوست خود بمالید و به مدت حدود 2 دقیقه پوست را ماساژ دهید و بعد از این مدت پوست را با آب ولرم شستشو دهید. اگر پوست شما به انواع بدن شوها حساسیت دارد استفاده از صابون سفید اب یک پیشنهاد فوق العاده برای شما است چون بدون ایجاد حساسیت  چربی های اضافی روی پوست را از بین میبرد و پوست شما را ضد عفونی میکند.

 

ممنوعات صابون سفید اب مجموعه چشمه

 

صابون سفید اب حاوی زینک اکسید است که این ماده به عنوان یک لایه بردار قوی معروف است.حتما  توجه داشته باشیدکه مطابق با دستورالعمل صابون  از ان استفاده کنید ودر مصرف ان زیاده روی نکنید چون ممکن است باعث نازک شدن پوست شما شود. قبل از خرید صابون بهتر است با مشاوره پوست صحبت کنید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.  در سایت چشمه میتوانید بصورت آنلاین از متخصصان  پوست رایگان مشاوره بگیرید.برای کسب اطلاع بیشتر با شماره 09925150457 تماس بگیرید.

 

فواید صابون سفید اب مجموعه چشمه

 

اگر از جوش و جای جوش خسته شده اید و از بین بردن ان برای شمایک دغدغه شده است صابون سفید اب چشمه این نگرانی را برای شما رفع کرده است . امروزه به دلیل نوع تغذیه و الودگی هوا و سن بلوغ جوش صورت یکی از بیماری های رایج پوست شده است . صابون سفید اب باترکیبات بینظیری که دارد انواع باکتری ها و عفونت های صورت را از بین میبرد و از ایجاد جوش و اکنه جلوگیری میکند و همچنین تاثیر زیادی در از بین بردن جای جوش دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.