صابون

خواص صابون نارگیل مجموعه ارگانیک چشمه

صابون نارگیل یک معجزه بهداشتی برای پوست و مو به شمار می رود , نارگیل یک عنصر باورنکردنی موجود در طبیعت است. نارگیل قرن ها به دلیل مزایای بهداشتی و سلامتی اش مورد استفاده قرار گرفته است.بر خلاف صابون های معمولی، صابون نارگیل پوست شما را خشک نمی کند، بلکه صورت را پاکسازی می کند.این محصول خاصیت جوان کننده پوست را دارد که می تواند رطوبت از دست رفته پوست را با تجدید سلول های پوست تامین کند. 

موارد مصرف صابون نارگیل چشمه

 

آکنه یک بیماری شایع پوست است و استفاده از صابون نارگیل یک راه عالی برای جلوگیری از آکنه است. صابون نارگیل حاوی اسیدهای چرب است که دارای ترکیبات ضد میکروبی هستند که درجلوگیری و درمان آکنه موثر هستند. علاوه بر این، صابون نارگیل نرم کننده، پوست را تغذیه می کند، از بروز آکنه جلوگیری می کند، و اسکارهای و جای جوش را نیز کاهش می دهد.صابون نارگیل دارای مواد مغذی و ترکیبات شگفت انگیز است که می تواندکاهش لکه هاو خال های تیره کمک کند. بر خلاف صابون های شیمیایی ، با این صابون ملایم تمیز کننده، رطوبت طبیعی پوست و تغذیه پوست تامین می شود و به تدریج روی لکه ها و جای جوش ها نیز اثر می گذارد.

 

خرید صابون نارگیل از چشمه

 

فروشگاه چشمه با داشتن جامع ترین و کامل ترین گیاهان دارویی، ادویه، عرقیجات، نمک ها، شیرین کننده ها، سبزی خشک، پودر میوه و دمنوش ها و … یکی از بزرگترین تولید کنندگان محصولات ارگانیک  در ایران است. فروشگاه اینترنتی چشمه به شما این تضمین را میدهد که محصولاتی که در این فروشگاه  به شما عرضه می کند از بهترین و با کیفیت ترین گیاهان دارویی شناخته شده در ایران باشد و هیچ گونه فعل و انفعال شیمیایی روی آنها صورت نگرفته باشد.این مجموعه این امکان رابرای شما عزیزان فراهم نموده که در صورت عدم رضایت محصول را مرجوع کنید و مبلغ واریزی را پس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.