صابون

خواص صابون شیر بادام چشمه

 

بادام دارای ویتامین E می باشد، این ویتامین بافت های مرده پوست را از آن خارج می کند و بافت های جدیدی را ایجاد می کند.با این کار عمل پاکسازی پوست به خوبی انجام می گیرد و پوست شما مثل الماس می درخشد.از دیگر عللی که پوست زشت نشان داده می شود خشکی آن است، دلیل این امر عدم تنظیم گردش خون به طور صحیح در زیر پوست می باشد.اگر مقدار خون و آب در زیر پوست به اندازه کافی باشد و اگر تنظیم بدن به گونه ای باشد که بتواند خون را به تمام سطوح پوست برساند هیچ وقت پوست خشک نمی شود و حتی با ساعت ها در مقابل آفتاب نشستن هم این امر اتفاق نمی افتد.بادام دانه ای مفید برای نرمی پوست است، این خوراکی خوش مزه دارای ترکیباتی می باشد که به گردش خون در زیر پوست و آبرسانی آن کمک کرده و پوست را هر چه نرم تر می کند.

 

خرید صابون شیر بادام چشمه

 

محصولاتی همچون صابون ختمی ، موم عسل، از بین برنده های سنتی موی های زائد،  و بسیاری محصولات دیگر از جمله مواردی هستند که جزو محصولات بهداشتی گیاهی یا سنتی محسوب می شوند و در مجموعه محصولات ارگانیک چشمه به فروش می رسند. همانند دیگر محصولات مجموعه چشمه، کیفیت این مواد مرغوب و منحصر به فرد است و توسط مجموعه چشمه تضمین می شود.شما عزیزان می توانید با خرید محصولات بهداشتی از این مجموعه، مطمئن باشید که محصولاتی با کیفیتی عالی، منطبق با اطلاعات درج شده و به دور از هر گونه مواد شیمیایی تهیه می کنید و سلامت خود و خانواده تان را تضمین می کنید.

 

مزایا صابون شیر بادام چشمه

 

جوش یکی از شایع‌ترین مشکلات پوستی است که در اثر بسته شدن منافذ پوستی و تجمع چربی پوست یا سبوم در قسمت‌های مختلف به وجود می‌آید. جوش معمولاً وجهه نامناسبی برای پوست ایجاد می‌کند و روش‌های مختلفی نیز برای درمان آن وجود دارد. یکی از مهم‌ترین آثار گل ختمی برای پوست، کمک به رفع جوش‌های پوست و صورت است و این به واسطه‌ی اثر آنتی باکتریال مناسب این صابون  می‌باشد. بنابراین استفاده از صابون شیر بادام برای جای جوش و جوش می‌تواند منجر به نتیجه‌ی مطلوبی گردد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.