صابون

خواص صابون شیر بادام چشمه

 

صابون وسیله‌ای پاک کننده برای شستشو میکروب ها و چربی های دست، بدن و صورت است که یکی از انواع آن صابون  شیر بادام می باشد.این صابون خواص و فواید بسیاری برای پوست دارد.از جمله این خواص می‌توان به نرم کنندگی و درخشان کنندگی پوست اشاره کرد.این کالا دارای خاصیت ضد چروک می باشد و استفاده مداوم آن در ماه، برای رفع چین و چروک صورت مناسب است.افرادی که درای آکنه و کک و مک در پوست صورت خود هستند، می توانند از این محصول استفاده کنند.صابون گل ختمی، فواید بسیار زیادی برای مو نیز دارد، مصرف این صابون باعث جلوگیری از ریزش مو و بهبود روند رشد آن می‌شود

 

فواید صابون شیر بادام چشمه

 

عصاره بادام، مملوء از ویتامین E با خاصیت‌هایی نظیر پاکسازی سموم بدن، کاهش چین و چروک و خطوط ریز صورت، کمک به درمان آکنه، جوش‌های سر سفید و جوش‌های سر سیاه با مواد معدنی و ویتامین های گروه A و B، نرمی و لطافت پوست های خشک و خیلی خشک را تضمین می‌کند.صابون بادام علاوه بر خواص عصاره‌ی بادام حاوی وازلین است و برای پوست‌های خشک و حساس یکی از بهترین گزینه‌ها است چرا که باعث نرمی و طراوت پوست می‌شود. در مواد سازنده‌ی این صابون از موم طبیعی زنبورعسل استفاده شده که پوست را در برابر سرما، باد و ازعوامل بیرونی و مخرب مصون می‌کند. از این صابون می‌توان برای شستن صورت از آلودگی‌ها و آرایش استفاده کرد. صابون بادام محصولی بسیار ملایم بر پایه روغن‌های گیاهی بوده و برای شستشوی پوست‌های خشک و حساس مناسب است. این صابون قابل استفاده برای بزرگسالان و کودکان بوده و جهت پاک نمودن آرایش نیز کارایی دارد.

 

نحوه استفاده صابون شیر بادام چشمه

 

  1. در ابتدا پوست خود را مرطوب کنید.
  2. وسپس صابون را بر روی پوست خود به ارامی بکشید به طوری که لایه نازکی از صابون بر روی پوست قرار بگیرد.
  3. سپس با دست به آرامی ماساژ بدهید تا جذب پوست شود بعد از دو دقیقه شستشو دهید.
  4. این عمل را در روز دوبار تکرار کنید سعی کنید شب ها قبل از خواب و روز ها بعد از بیدار شدن از خواب این عمل را انجام دهید تا نتیجه عالی این صابون را ببینید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.