صابون

خواص صابون شتر مرغ چشمه

    
صابون شتر مرغ به دلیل ترکیبات بینطیری که دارد نرم کننده و مرطوب کننده پوست میاشد این صابون سفت کننده و جوان کننده پوست است و مصرف مداوم ان علاوه بر کلاژن سازی باعث شفافیت و نرمی پوست میشود. این صابون همچنین میتواند التیام بخش و از بین برنده خشکی پوست باشد . اگر دنبال یک ضد لک و روشن کننده پوست هستید مصرف مداوم این صابون رابه شما عزیزان توصیه میکنیم.

خرید صابون شتر مرغ چشمه

 

تیم مجموعه چشمه با پشتیبانی ۲۴ ساعته و مشاوره‌ی رایگان تمام تلاش خود را می‌کند تا بهترین محصولات ارگانیک را تولید کند. همچنین  بستری ایجاد کرده که شما همراهان عزیز خریدی راحت، با آگاهی کامل و بدون دغدغه داشته باشید. برای ثبت سفارش خود کافیست تا با واحد فروش مجموعه چشمه به شماره 0995150457 تماس بگیرید. این مجموعه دارای ضمانت نامه برگشت کالا در صورت عدم رضایت شما عزیزان می باشد.

 

مزایا صابون شتر مرغ چشمه

 

این صابون دارای حاوی روغن شتر مرغ است .روغن شترمرغ یک نرم کننده، رفع کننده خشکی و بازسازی کننده پوست قوی بوده که در رفع مشکلات خشکی پوست، رفع چروک، جای زخم و جوش به شما کمک می‌کند.استفاده از روغن شترغ در صابون شترمرغ چشمه باعث شده علاوه بر تمام این خواص، خشکی دور لب و ترک پاشنه پا نیز برطرف شود.این روغن غنی از اکسیژن است و به همین علت در محل مورد استفاده و یا صدمه دیده باعث افزایش گردش جریان خون می‌شود و برای ترمیم آسیب‌ها و ترک‌های پوستی مفید می‌باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.