صابون

خواص صابون زیتون ارگانیک چشمه

صابون زیتون چشمه پاک کننده آرایش و آلودگی دست و صورت می باشد که نه تنها حس خشکی ایجاد نمی کند، بلکه منجر به تقویت پوست و پیشگیری از ایجاد چروک نیز می گردد. روغن زیتون ارگانیک  موجود در این ترکیب علاوه بر جمع کردن منافذ پوست، موجب تسکین التهابات پوستی نیز می‎گردند. این محصول دارای خاصیت ضد التهاب و التیام بخش است و باعث ضد عفونی شدن پوست نیز می‌شود. استفاده از صابون زیتون با جلوگیری از بروز علائم پیری پوست، به شما چهره‎‎ای شاداب و جوان را هدیه می‎کند.

نحوه استفاده صابون زیتون چشمه

 

  • بهترین راه استفاده از صابون با روغن زیتون برای مو، استفاده از آن با ماساژ ملایم پوست سر است، زیرا ساده ترین راه برای بهبود گردش خون در سر است. همچنین می توانید روغن زیتون را به هر نرم کننده اضافه کنید تا موها واقعا نرم شوند. موثرترین کاربرد صابون روغن زیتون، احیای پوست سر، کاهش شکستگی و ریزش مو برای جلوگیری از از دست دادن شادابی مو است.
  • کف حاصله از صابون روغن زیتون را روی موهای خود بمالید تا پوست را به آرامی بدون تحریک پوست تمیز کنید. سپس بشویید و به آرامی خشک کنید. این صابون برای استفاده در تمام بدن در حمام روزانه یا حمام ایده آل است. برای کسانی که پوست حساسی دارند عالی است .
  • اگر هر روز صبح پوست خود را با صابون روغن زیتون تمیز کنید، به زودی متوجه تمیزی پوست خود خواهید شد.
  • صابون روغن زیتون برای پوست شما مناسب است زیرا مقدار pH آن بین 5 تا 7 است.

 

 

خرید صابون زیتون چشمه

 

برای خرید اینترنتی صابون زیتون که جزء صابون‌های دست ساز و سنتی است، شما می‌توانید هم اکنون به سایت اینترنتی چشمه مراجعه کنید؛  با پرداخت آنلاین می‌توانید از انواع محصولات مراقبتی استفاده کرده و با وجود نماد اعتماد الکترونیکی خرید خود را یک خرید مطمئن در نظر بگیرید.هم‌چنین در بخش محصولات مرتبط سایت، شما چنان‌چه به محصول دیگری نیاز داشته باشید می‌توانید آن را به سبد خرید خود اضافه کنید. توجه داشته باشید که قیمت خرید صابون زیتون بسیار پایین و معقولانه است که شما بعد از مشاهده کیفیت و تاثیرات آن در کوتاه مدت صددرصد خرید این صابون، از این سایت اینترنتی را به دیگران نیز پیشنهاد خواهید داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.