صابون

خواص صابون زعفران مجموعه ارگانیک چشمه

 

ترکیبات صابون زعفران چشمه فواید بسیار زیادی برای پوست داشته و علاوه بر پاکسازی عمقی پوست شما رطوبت پوستتان را حفظ کرده و آن را آبرسانی می کند. استفاده از این صابون در دراز مدت باعث افزایش اکسیژن رسانی در سطح پوست صورت و بهبود گردش خون در این مناطق می شود همین امر سبب می شود تا پوست شما درخشندگی خود را حفظ کرده و شفاف تر شود.صابون  زعفران چشمه  ضمن از بین بردن آلودگی‌های پوست به پاکسازی بهتر آن کمک می‌کند و در افزایش شفافیت و روشن‌ شدن آن تاثیر مثبتی دارد. این محصول به واسطه فرمولاسیون خود در جوانسازی و کاهش چین و چروک‌های پوست نقش بسزایی دارد و موجب حفظ رطوبت، نرمی و لطافت آن می‌شود.

 

خرید صابون زعفران از چشمه

 

تمام محصولات موجود در فروشگاه چشمه ، دارای پروانه بهداشتی هستند. بهترین محصولات  آرایشی، بهداشتی رابرایتان مهیا کرده‌ایم تا با خیالی اسوده، محصولات مورد نیازتان را انتخاب و خریداری نمایید. شما در هر ساعت از شبانه روز میتوانید با مشاور شخصی خودتان تماس گرفته و راهنمایی‌های لازم را دریافت کنید. علاوه بر آن، در هر زمان از شبانه روز با چت آنلاین با ما در تماس باشید ما همیشه کنارتان هستیم.

 

روش مصرف صابون زعفران مجموعه چشمه

 

صابون زعفران برای اکثر پوست ها مناسب است برای استفاده از آن باید پوست را با اب ولرم خیس کرده سپس با استفاده از صابون زعفران یک کف ملایم بر روی سطح پوست ایجاد کرد سپس کف را برای مدت 1 تا 2 دقیقه روی آن بگذارید و 3 دقیقه روی آن باقی بماند و سپس با آب ولرم کاملاً بشویید.همچنین می توانید به صورت مکرر از این صابون برای شستن صورت خود استفاده کنید تا اثر معجزه آسای آن را بر پوست صورت مشاهده کنید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.