صابون

خواص صابون جعفری چشمه

صابون جعفری گردش خون در زیر پوست را بهبود می بخشد و سلول ها را ترمیم میکند.جعفری خاصیت ضد التهابی دارد که خارش و الرژی را کاهش می دهد همچنین از تغییرات رنگ و بافت پوست جلوگیری می کند.این محصول غنی از ویتامین سی است که محرکه کلاژن است این ترکیب  پوست را شاداب و جوان نگه میدارند.این سبزی خاصیت سفید کنندگی و بازسازی را دارد و بعد از جذب لکهای تیره را کاهش می دهد.
 

خرید صابون جعفری چشمه

 

تیم مجموعه چشمه با پشتیبانی ۲۴ ساعته و مشاوره‌ی رایگان تمام تلاش خود را می‌کند تا بهترین محصولات ارگانیک را تولید کند. همچنین  بستری ایجاد کرده که شما همراهان عزیز خریدی راحت، با آگاهی کامل و بدون دغدغه داشته باشید. برای ثبت سفارش خود کافیست تا با واحد فروش مجموعه چشمه به شماره 0995150457 تماس بگیرید. این مجموعه دارای ضمانت نامه برگشت کالا در صورت عدم رضایت شما عزیزان می باشد.

 

مزایا صابون جعفری چشمه

 

این صابون به ترمیم سلول های مرده پوست کمک می کنه. این صابون گیاهی سرشار از آنتی اکسیدان است و از پیری زودرس پوست جلوگیری می کند. جعفری استفاده شده در این صابون خاصیت ضدالتهابی داره و می تونه خارش و انواع آلرژی های پوستی رو کاهش بده. صابون جعفری سرشار از ویتامین سی است و به کلاژن سازی پوست کمک می کنه و باعث شادابی و جوانی پوست می شه. صابون جعفری به خوبی می تونه لکه های تیره پوست رو از بین ببره و پوست رو شفاف کنه به شرطی که طی یک دوره مرتب از اون استفاده بشه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.