صابون

خواص صابون جعفری مجموعه چشمه

جعفری حاوی آنتی اکسیدانهای قوی، ویتامین ها و مواد معدنی است که بعد از نفوذ به پوست عوارض منفی نور خورشید را خنثی می کند و به این ترتیب باعث بهبود روند احیای پوستی می شود. ویتامین C موجود در این سبزی به حفظ کلاژن  پوست کمک می کند و به این ترتیب احتمال بروز چین و چروک زودهنگام را کاهش می دهد.ترکیبات سفید کننده موجود در جعفری نیز فعالیت رنگدانه ها را کاهش داده و باعث روشن تر شدن لکه های تیره رنگ می شود.

خرید صابون جعفری مجموعه چشمه

 

فروشگاه اینترنتی چشمه ، جهت رفاه و جلب رضایت مشتریان خود، روش های پرداخت متنوعی را اجرا  کرده است تا خرید محصولات ارگانیک  را در هر زمان و مکانی میسر سازد. از دیگر ویژگی های فروشگاه اینترنتی چشمه تحویل محصولات در کوتاه ترین زمان ممکن  است برای ثبت سفارش و گرفتن مشاوره رایگان در زمینه خرید و فروش محصولات ارگانیک میتوانید با شماره 09925150457 تماس بگیرید.

 

نحوه استفاده صابون جعفری چشمه

 

کافیست دستان را مرطوب کنید و صابون را به آن بمالید تا حالت کف پیدا کند. قبل از مالیدن آن به پوست تان، آرایش صورت را کاملا تمیز کنید.  اگر صورت شما دارای لک هست صابون را به روی لکه های قهوه ای بزنید و 5 دقیقه صبر کنید. در نهایت با آب سرد شستشو دهید. البته می توانید تا سه بار در هفته نیز از این صابون استفاده کنید. بعد از استفاده از این صابون جعفری کرم مرطوب کننده و کرم ضدآفتاب را فراموش نکنید.

یادتان باشد که استفاده از مواد طبیعی به صرفه است و تاثیر خوبی در کاهش لکه ها دارد و سلامت پوست تان را ارتقا می دهد. با استفاده منظم از این شیوه پوستتان را تغذیه می کنید و بعد از مدتی پوستتان جوانتر، سفت تر و سالم تر می شود.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.