صابون

خواص صابون بابونه مجموعه چشمه

 

بابونه یکی از مشهورترین گیاهان دارویی است که طبیعت گرم و خشکی دارد و در مصارف مختلفی از آن استفاده می‌شود. این گیاه در فصل تابستان رشد می‌کند و رنگ ساقه‌ی آن، سبز متمایل به سفید می‌باشد. یکی از مهم‌ترین آثار دارویی بابونه، کمک به حفظ سلامت پوست است. این گیاه با ایجاد خواص ضدالتهاب و آنتی باکتریال، موجب صاف شدن پوست می‌گردد و ظاهری جوان و زیبا را برای پوست به ارمغان می‌آورد.

 

تر کیبات صابون بابونه چشمه

 

این صابون حاوی روغن بادام که سرشار از ویتامین E، اسیدهای چرب اشباع نشده، پروتئین، پتاسیم و زینک (روی) می‌باشد و اثرات بسیار مفیدی در کمک به حفظ سلامتی پوستی دارد. وجود ویتامین E در این روغن موجب تأثیرگذاری فوق‌العاده‌ی آن در شفاف‌سازی پوست می‌شود و علاوه بر این اثر آنتی اکسیدان مناسبی نیز دارد.. گیاهان دارویی مختلفی در بهبود جوش و آکنه و جای آن موثر هستند که بابونه از جمله کارآمدترین گیاه‌ها است. جالب است بدانید که عده‌ای چای بابونه را به صورت موضعی برای روی محل جوش و آکنه می‌گذارند تا آثار آن را از بین ببرد.

 

خرید صابون بابونه مجموعه چشمه

 

مجموعه چشمه ارائه دهنده ی انواع صابونهای ارگانیک در حجمهای متعدد می باشد که شما می توانید به راحتی اقدام به تهیه این صابون ها از این مجموعه نمایید. برای کسب هر گونه اطلاعات بیشتر می توانید همین الان با واحد فروش ما تماس بگیرد و یا فرم موجود در سایت را پر کنید تا کارشناسان ما با شما ارتباط بگیرند. تمامی سفارش های در کمترین زمان ممکن ارسال شود. برای ارتباط با واحد فروش کافیست باشماره09925150457 تماس بگیرید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.