صابون

خرید صابون رازیانه چشمه

 

صابون رازیانه مطابق با آخرین استاندارها و فرمولاسیون روز دنیا و با تکیه بر طب سنتی و بکارگیری علم نوین داروسازی تولید شده است. صابون های گیاهی چشمه با بهره گیری از بهترین و طبیعی‌ترین عصاره گیاهان خواص اعجاب انگیزی را به ارمغان آورده است. صابون های چشمه ضمن بکارگیری عصاره‌های 100% طبیعی و گیاهی موثر در کیفیت پوست و موی سر ، از مرغوب ترین مواد اولیه تولید صابون نیز استفاده شده است.

 

فواید صابون رازیانه چشمه

 

۱- روشن کننده

۲- مرطوب کننده

۳- موثر در کاهش مو های زائد

۴- مناسب برای انواع پوست

۵- از بین برنده چین و چروک پوست

۶- درمان لک های پوست

۷- جلوگیری از پیری پوست

رازیانه یک گیاه دارویی است که طبع گرم و خشکی دارد. در طب سنتی ایران، از آن به گیاه ضدبلغم و صفرا یاد می‌شود. چون گیاه بسیار گرمی است. رازیانه خواص فوق العاده‌ای برای پوست دارد. تمام اجزای این گیاه، اعم از دانه، ساقه و برگ، منبع ویتامین B و C هستند که سبب سنتز کلاژن و حفظ جوانی می‌شوند. بسیاری از کشورهای از این گیاه معطر در ساخت لوازم آرایشی و بهداشتی طبیعی استفاده می‌کنند

 

 

نحوه استفاده صابون رازیانه چشمه

 

کف صابون رازیانه  را به مدت حداقل یک دقیقه به پوست بدن و یا پوست و موی سر مالیده و سپس به طور کامل آبکشی نمایید. برای کسب بهترین نتیجه از صابون های چشمه ، مصرف آن می‌بایست به صورت مداوم انجام گیرد. فراموش نکنید که مهمترین نکته در عدم درمان و علاج بیماری های پوست و مو ، درمان کوتاه مدت و ناقص می‌باشد و توصیه می‌گردد که در موارد درمانی دوره مصرف را کامل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.