صابون

ترکیبات صابون شیر بادام چشمه

 

  • شیر: پروتئین شیر وظیفه آبرسانی به پوست را برعهده دارد. همچنین اسید لاکتیک موجود در آن کلاژن سازی می کند. فرایند کلاژن سازی مانع از رخ دادن چروک می شود.
  • روغن های گیاهی: مزایای استفاده از روغن های گیاهی بر کسی پوشیده نیست. در ترکیب این صابون از روغن پالم، روغن بادام، وازلین و … استفاده شده است.

خرید صابون شیر بادام چشمه

 

فروشگاه‌ اینترنتی چشمه دارای جامع ترین و کامل ترین محصولات ارگانیک از جمله محصولات زیبایی و آرایشی و شیره و ادویه و عسل  و ..میباشد. فروشگاه اینترنتی چشمه به شما این تضمین را میدهد که محصولاتی که در این فروشگاه به شما عرضه می کند از بهترین و با کیفیت ترین محصولات طبیعی و ارگانیک میباشد.شما همچنین میتوانید با عضویت در باشگاه مشتریان مجموعه چشمه از تخفیف ویژه خرید بهره مند شوید. این فروشگاه دارای ضمانت برگشت محصول در صورت عدم رضایت است.

 

موارد مصرف صابون شیر بادام چشمه

 

صابون شیر بادام برای اکثر انواع پوست مناسب است. برای استفاده از آن باید صورت یا دست را با اب ولرم مرطوب نموده با استفاده صابون سدر  یک کف ملایم بر روی سطح پوست ایجاد کرد. سپس کف را برای مدت 1 تا 2 دقیقه روی پوست بگذارید و 3 دقیقه روی آن باقی بماند و سپس با آب ولرم کاملاً بشویید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.