صابون

ترکیبات صابون سیاه دانه چشمه

 

این محصول حاوی روغن سیاه دانه است .روغن سیاه دانه دارای ترکیبات مفید برای جوان و شاداب  شدن پوست صورت است این روغن دارای خاصیت کم نظیر در درمان جوش های زیر پوستی است . مصرف مداوم این محصول می تواند آکنه و جوش های دوران بلوغ را به مرور خشک و برطرف کرد. به همین دلیل این محصول یک صابون پر طرفدار بین جوانان و نوجوانان است . برای اطلاع بیشتر از این محصول بینظیر تا انتها این مطلب همراه سایت چشمه باشید.

 

معرفی صابون سیاه دانه در چشمه

 

صابون سیاه دانه از جمله صابون های بینطیر  محسوب می‌شود که  علاوه بر خاصیت درمانی در حوزه زیبایی هم کاربرد فراوان دارد . این صابون برای رفع  ریزش مو ،جوش، آکنه و جوشهای سر سياه و رفع لکه های پوستی صورت می‌تواند یک انتخاب  و گزینه ایده‌آل باشد. همچنین اگر پوست سر شما  مستعدشوره است، می‌توانید این صابون را یک معجزه در نظر بگیرید که  علاوه بر جلوگیری از ایجاد شوره  از خشکی پوست  سرنیز به نحو احسن جلوگیری می‌کند. در ادامه شما را با خواص اصلی سیاه دانه و مزایای این صابون بیشتر آشنا خواهیم کرد.

 

 خواص صابون سیاه دانه  در چشمه

 

همه ما تاکنون در مورد سیاه دانه و خواص متعدد آن برای سلامتی و بخصوص پوست و مو مطالب بسیاری شنیده ایم.از خواص سیاه دانه برای پوست و مو نیز می توان به مواردی همچون رشد مو، درخشش مو، درمان اگزما، درمان جوش صورت و آکنه، آبرسانی مو، نرم کننده مو، رفع سفیدی مو و جلوگیری از سفیدی زودرس مو اشاره کرد.این صابون همچنین قدرت این را دارد که جای جوش های صورت را رفع کند و یک پوست صاف و شاداب را به شما هدیه دهد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.