صابون

ترکیبات صابون سیاهدانه مجموعه ارگانیک چشمه

 

صابون سیاهدانه چشمه دارای روغن سیاه دانه ، روغن نارگیل و کلدکرم است روغن سیاه دانه این صابون تاثیر فوق العاده ای روی ریزش مو و درمان جوش های صورت دارد همچنین یک ابرسان پوست و مو هم میباشد. این صابون محصولی منحصر به فرد برای لطیف کردن پوست است به طوری که رطوبت را سریعا به پوست‌های خشک بازمی‌گرداند.این صابون خاصیت ضد باکتری و ضد عفونی دارد و یک مرطوب کننده و لایه بردارعالی برای کسانی هست که پوست خشک دارند.

 

مزایا صابون سیاهدانه مجموعه ارگانیک چشمه

 

صابون سیاهدانه حاوی عصاره گیاه سیاهدانه و حاوی انتی اکسیدان و اسیدهای چرب میباشد .که میتواند در درمان جوش های سر سیاه و چرکی  بسیار مفید و موثر است.یکی از مواردی که همیشه در طب سنتی درباره صابون سیاهدانه به ان اشاره شده است تاثیر فوق العاده این صابون در کاهش چین و چروک‌های پوستی مخصوصا چروک‌های پیشانی است همین موضوع باعث شده به صابون جوانی معروف باشد.

 

طرز استفاده صابون سیاهدانه مجموعه ارگانیک چشمه

 

برای استفاده از این صابون؛ محل مورد نظر را با آب سرد آبکشی کنید و با استفاده از صابون به مدت چند دقیقه آن را ماساژ دهید. بهتر است پس از استفاده از صابون پوستتان را با کرم مرطوب‌کننده ماساژ دهید.اگر دنبال نتیجه بهتر و سریع‌تر هستید از صابون به صورت روزانه استفاده کنید. این صابون در جای خشک و دور از دسترس کودکان نگه‌داری شود. و دقت داشته باشید هنگام استفاده داخل چشم نشود .برای اطلاع بیشتر با محصولات ارگانیک میتوانید با شماره09925150457 تماس بگیرید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.